KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Zrozumieć marketing. Wydanie 2
Pozycja raczej jednego autora, A.Jablonskiego, który jest praktykiem od wielu lat i ma sporo dobrych pozycji książkowych na koncie. Przy tej mam mieszane uczucia. Z jednej strony dużo przykładów, ale z drugiej widać, że dla początkujących ta pozycja na pewno nie zda egzaminu. To książka dla tych, którzy co najmniej mają już trochę wiedzy (żeby zrozumieć przekaz najgłębiej) i pójdą drogą wskazaną przez autora - czyli będą przeprowadzać duże kampanie reklamowe za spore pieniądze,natomiast wartością książki jest wiedza - jak nie przepalać budżetu i wyciągac maksimum korzyści z optymalizacją wydatków. Dla małych podmiotów, lepsze są wczesniejsze książki Jabłońskiego. Jednak trzeba oddać autorowi wiedzę merytoryczną.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.