Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Zrozumieć marketing. Wydanie 2



Pozycja raczej jednego autora, A.Jablonskiego, który jest praktykiem od wielu lat i ma sporo dobrych pozycji książkowych na koncie. Przy tej mam mieszane uczucia. Z jednej strony dużo przykładów, ale z drugiej widać, że dla początkujących ta pozycja na pewno nie zda egzaminu. To książka dla tych, którzy co najmniej mają już trochę wiedzy (żeby zrozumieć przekaz najgłębiej) i pójdą drogą wskazaną przez autora - czyli będą przeprowadzać duże kampanie reklamowe za spore pieniądze,natomiast wartością książki jest wiedza - jak nie przepalać budżetu i wyciągac maksimum korzyści z optymalizacją wydatków. Dla małych podmiotów, lepsze są wczesniejsze książki Jabłońskiego. Jednak trzeba oddać autorowi wiedzę merytoryczną.

Ocena: 4 , Aleksandra

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.