KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Zarządzanie kryzysem w social media
Wyczerpująco, ciekawie i naprawdę dużo dobrej wiedzy. Dziękuję!
![]()
Książka wybitna, jak i jej autorka. Dla mnie podręcznik i codzienna lektura potrzebna w pracy. W dobie kulawych fanpagy i internetowych śmieci Zarządzanie jest bardzo przydatne i pokazuje standardy komunikacji w sieci.
![]()
Żałuję, że odkryłam Zarządzanie tak późno. Oszczędziłoby mi to wiele kłopotu. Świetnie się czyta i naprawdę dużo wiedzy. Polecam.
![]()
Polecam!!! Nie tylko dla raczkujących i niedoskonałych fanpagy, dla każdego istniejącego w sieci i świadomego Usera / Konsumenta.
![]()
Przyjemna lektura, dużo przykładów, bardzo fajnie, że są wypowiedzi innych osób. Grafiki mogłyby być trochę lepszej jakości, ale poza tym nie mam się do czego przyczepić. Dobrze się czytało.
![]()
Praktyczna wiedza w przystępnej formie.
![]()
Długo nie mogłam znaleźć tej książki w sprzedaży, a nie chciałam kupować przez internet, ale jest, jest moja i jest super. Bałam się, że będzie bardzo hermetyczna, ale jest w niej wiele wiedzy dla początkujących i zaawansowanych użytkowników internetu. Dużo się z niej nauczyłam.
![]()
Świetna pozycja, napisana przystępnym językiem o istotnych sprawach.
![]()
Fajnie się to czyta.
![]()
Książka dobra, aczkolwiek niczym specjalnym mnie nie zachwyciła. Czytana na "kilka razy".
![]()
Kiepsko napisana, przydlugawa i nudna. Plus za Manual kryzysowy.
![]()
Strata pieniędzy i czasu!
![]() |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.