Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania



Mega inspirująca książka. Po kilku rozdziałach zrozumiałem jak ktoś inny w pozytywny sposób wpływał na Mnie dzięki temu i ja wykonywałem lepiej Swoją pracę. Polecam

Ocena: 6 , Piotr G.

 

Na czym skupia się autor książki Zaczynaj od dlaczego? Simon Sinek przekonuje, że powinniśmy najpierw zadawać sobie pytanie, dlaczego coś robimy, a dopiero później co robimy i jak to robimy. Konsekwencją tej kolejności ma być skuteczność działań. Jak sensowniej komunikować nasze pomysły i jak być dobrym liderem. Znany cytat z książki: Są przywódcy i ci, którzy przewodzą. Przywódcy działają z pozycji siły lub wpływów. Ci, którzy przewodzą, inspirują nas - pochodzi właśnie z tej książki. Z książki wyciągniesz wiele dobrych informacji jak być dobrym liderem, jak inspirować ludzi/swój zespół. Książkę słucha się bardzo przyjemnie i lekko. Już po pierwszych rozdziałach łapałam się na tym, że zanim coś zrobię, zadaję sobie pytanie "dlaczego"? ;) Czy musisz przeczytać tę książkę? Nie musisz, ale dlaczego nie sięgnąć po nią? Skoro już czytasz tę recenzję, to znak, że w jakiś sposób cię zainteresowała. Polecam.

Ocena: 6 , Ewelina

 

Ciekawie przedstawiony temat wybierania prorytetow w zyciu

Ocena: 5

 

Polskie firmy i polskie realia - nie są gotowe na leaderów. Ta pozycja to troche utopia - być może kiedyś, być może w niektórych firmach jest to możliwe by mieć lub być leaderem z prawdziwego zdarzenia, ale w obecnych czasach podejście "corpo" i zamordyzmu - jest jeszcze zbyt silne by leadership wszedł tak jak w zachodnich firmach.

Ocena: 4

 

Powiedział bym, że to bardzie książka do zastosowania w marketingu i o tym, co jest ważne w komunikowaniu się brandu ze światem.

Ocena: 3

 

Facet, napisał te książkę w oparciu o obserwacje armi amerykańskiej. FIRMA TO NIE ARMIA.

Ocena: 2 , Karol Salawa

 

Książkę kupiłem rok temu i przeczytałem jakoś 70 stron. Dopiero niedawno postanowiłem przeczytać ją w całości i ze zdziwieniem stwierdziłem, że wciąż doskonale pamiętam przykłady. Znajdują się w niej pożyteczne informacje i rozmyślania szczególnie w rozdziałach 5 i 6 a sama idea jest bardzo ciekawa. Jednak książka jest zdecydowanie zbyt rozwlekła i nie czyta się tego przyjemnie. Czytając wielokrotnie, musiałem się zmuszać do kontynuowania i sprawdzałem ile jeszcze do końca. Same przykłady są mocno naciągnięte, aby pasowały do tezy autora a przykłady niektórych firm... źle się zestarzały, od momentu wydania książki. Nie podobało mi się, że autor kilkukrotnie wracał do tych samych przykładów i za każdym razem dawał lekko zmieniony opis historyczny, tak jak to zrobił w przypadku linii lotniczych, braci Wright i Appla, do którego odwoływał się, w co 2 rozdziale. Przy każdym rozdziale musiała wystąpić zlepianina słowna, której celem chyba było zawarcie jak największej liczby słów, DLACZEGO i CO w jak najmniejszej liczbie zdań. Z każdym kolejnym przykładem autor odpychał mnie coraz dalej od idei DLACZEGO które w tych przykładach coraz bardziej kojarzyły się z technikami manipulacji strachem i poczuciem przynależności omówionymi w tej książce teoretycznie jako opozycyjne do filozofii DLACZEGO. Niestety nie mogę polecić tej książki.

Ocena: 2 , Mateusz

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.