KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?
Warto. Książka, która bezwzględnie pokazuje jaki śmietnik robimy w Internecie pisząc teksty-zapychacze. Jeśli chcesz pisać na serio dla Internetu to przeczytaj tę książkę i pisz zgodnie z jej przykazaniami. Polecam tym którzy piszą profesjonalnie i tym, którzy piszą blogi.
książka pozwalająca spojrzeć na swoją "działalność" z zupełnie innej perspektywy
"Zabójczo" dobra pozycja, już wstęp i pierwszy rozdział dużo wnosi. Książka stanowi świetną podstawę dla tych wszystkich, którzy chcą mieć własną stronę internetową (zbudowaną np. za pomocą CMS-ów), albo ją mają i popełniają błędy. Duży plus także za twórczą okładkę i ozdobniki wewnątrz. Jak napisał autor liczy się jakość, a nie ilość.
książka pokazuje jak mało skupiamy się na samej treści, a jak (ta treść) jest ważna
troszke dużo ogólników i "metafizycznych" przemyśleń jak na taki tytuł
Za dużo lania wody, a za mało konkretów.
Myślałem, że w końcu będę mógł polecać książkę z zakresu e-copywritingu, ale widać jeszcze nie tym razem.
Książka raczej słaba. Gdyby sam autor stosował się do tego, co pisze, to spokojnie objętość pozycji można by skrócić nawet o 2/3. Przydługi wstęp, pełna amerykańskich frazesów (polski czytelnik jest inny, niż amerykański, więc sporo rzeczy się nie sprawdza u nas), w dodatku z niezrozumieniem, że w Sieci nie tylko pisze się dla ludzi, ale także dla mechanizmów indeksujących (np. Google).
Książka ciekawie napisana, lecz za dużo ogólnych opisów, za mało konkretnych rozwiązań. Spokojnie można byłoby skrócić książkę do 40-50 stron.
Autor pisze o "zapychaczach", które zaśmiecają nasze www. Mówi o tym żeby pisać krótko zwięźle i na temat, bez zbędnych dodatków, chociaż sam nie ma chyba za dużo pojęcia o tym. Tak naprawdę dopiero w 2 czy 3 ostatnich rozdziałach pisze trochę konkretniej i daje jakieś przykłady. Czyli wygląda na to że książka w swojej objętości to w 2/3 zapychacze, a 1/3 "konkrety". Nie polecam, bo nie warto tracić czas na czytanie tej książki...
Jeśli masz biuro turystyczne w Irlandii, linie lotnicze w Irlandii lub prowadzisz szkoły w Nowej Zelandii to ta książka jest dla Ciebie. Po przeczytaniu nie wiesz za co się zabrać. To jest moje zdanie, a kilka książek już przeczytałem. Nie warto wydawać tych pieniędzy na tą książkę.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.