KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?
Warto. Książka, która bezwzględnie pokazuje jaki śmietnik robimy w Internecie pisząc teksty-zapychacze. Jeśli chcesz pisać na serio dla Internetu to przeczytaj tę książkę i pisz zgodnie z jej przykazaniami. Polecam tym którzy piszą profesjonalnie i tym, którzy piszą blogi.
![]()
książka pozwalająca spojrzeć na swoją "działalność" z zupełnie innej perspektywy
![]()
"Zabójczo" dobra pozycja, już wstęp i pierwszy rozdział dużo wnosi. Książka stanowi świetną podstawę dla tych wszystkich, którzy chcą mieć własną stronę internetową (zbudowaną np. za pomocą CMS-ów), albo ją mają i popełniają błędy. Duży plus także za twórczą okładkę i ozdobniki wewnątrz. Jak napisał autor liczy się jakość, a nie ilość.
![]()
książka pokazuje jak mało skupiamy się na samej treści, a jak (ta treść) jest ważna
troszke dużo ogólników i "metafizycznych" przemyśleń jak na taki tytuł
![]()
Za dużo lania wody, a za mało konkretów.
![]()
Myślałem, że w końcu będę mógł polecać książkę z zakresu e-copywritingu, ale widać jeszcze nie tym razem.
Książka raczej słaba. Gdyby sam autor stosował się do tego, co pisze, to spokojnie objętość pozycji można by skrócić nawet o 2/3. Przydługi wstęp, pełna amerykańskich frazesów (polski czytelnik jest inny, niż amerykański, więc sporo rzeczy się nie sprawdza u nas), w dodatku z niezrozumieniem, że w Sieci nie tylko pisze się dla ludzi, ale także dla mechanizmów indeksujących (np. Google).
![]()
Książka ciekawie napisana, lecz za dużo ogólnych opisów, za mało konkretnych rozwiązań. Spokojnie można byłoby skrócić książkę do 40-50 stron.
![]()
Autor pisze o "zapychaczach", które zaśmiecają nasze www. Mówi o tym żeby pisać krótko zwięźle i na temat, bez zbędnych dodatków, chociaż sam nie ma chyba za dużo pojęcia o tym. Tak naprawdę dopiero w 2 czy 3 ostatnich rozdziałach pisze trochę konkretniej i daje jakieś przykłady. Czyli wygląda na to że książka w swojej objętości to w 2/3 zapychacze, a 1/3 "konkrety". Nie polecam, bo nie warto tracić czas na czytanie tej książki...
![]()
Jeśli masz biuro turystyczne w Irlandii, linie lotnicze w Irlandii lub prowadzisz szkoły w Nowej Zelandii to ta książka jest dla Ciebie. Po przeczytaniu nie wiesz za co się zabrać. To jest moje zdanie, a kilka książek już przeczytałem. Nie warto wydawać tych pieniędzy na tą książkę.
![]() |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.