KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
Pełen pakiet podstawowej wiedzy marketingowej. Dodatkowo wszystko pokazane na konkretnych przykładach. Prościej i jaśniej o marketingu chyba się nie da...
"Marketing" to publikacja z biznesowej serii "Uniwersytet Donalda Trumpa" autorstwa Donalda Sextona z "wtrąceniami" współczesnej, amerykańskiej ikony sukcesu Donalda Trampa. Ta książka to podręcznik dla przedsiębiorczych praktyków - zaciekawionych samouków, którzy chcą rozumieć wspierających ich działalność profesjonalnych konsultantów.<br />
Starać się wiedzieć "co jest grane" to dziś (2009.) nie fanaberia, ale OBOWIĄZEK. Man nadzieję, że potencjalni czytelnicy "Marketingu" znają bestseller Jacka Trouta z 1999 roku pod tytułem "Siła prostoty". Jeżeli nie to przypomnę, że autor cytuje w niej Toma Petersa (jednego z wielkich doradców):<br />
[...] Jesteśmy jedynym społeczeństwem,które wierzy, że można się ciągle doskonalić. No i ciągle dajemy się nabijać w butelkę ludziom mojego pokroju.".
Porcja wiedzy przybliżona czytelnikowi przez Sextona pomaga, moim zdaniem, odróżniać złych od dobrych doradców.<br />
Podczas czytania tej książki warto się "pobawić" jej treścią .Ja na przykład funkcje strategii "3K" (koordynacja - koncentracja - komunikacja) zamieniam, dla moich rozmówców, w HZP (harmonizacja - zogniskowanie - przekaz).<br />
Polecam tę książkę bo jest "młoda" (2006.), nie przegadana oraz bez nachalnej biznesowej indoktrynacji z "nowego świata". Napisał ją ekonomista i matematyk przyjazny czytelnikom. Nie męczy ich "twardą" wiedzą i pomaga samodzielnie myśleć.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.