KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
Bardzo fajne wydanie, ułożenie tematów CXowych. Doceniam również graficzną oprawę treści
Niestety, dzieło popełnione przez ten duet (nie odnoszę się tutaj do treści merytorycznej), wzbudza jedno wrażenie użytkownika i nie jest to na pewno zachwyt czy choćby namiastka komfortu.
Bardziej przypomina darmowy szablon prezentacji ucznia szkoły podstawowej, któremu rodzice nie wykupili pełnej wersji PowerPoint, więc tworzył ją na darmowych wersjach próbnych przypadkowego, alternatywnego oprogramowania.
Może i na ekranie komputera wygląda to akceptowalnie ale już czytanie, czy to wydruku czy na czytniku to istny koszmar. Co trzeba mieć w głowie, żeby wydać 258 stronicową książkę w orientacji horyzontalnej?
Randomowo dobrany misz-masz infantylnej grafiki i zdjęć/grafik mających dawać wrażenie profesjonalnej treści, przykryty niebieskawą warstwą (diabli wiedzą w ogóle po co) krzyczy: "To oni mnie popełnili! Pomścij mnie!". No przecież nie da się na to patrzeć.
Sama treść książki warta co najwyżej 20,-złotych
Nie polecam.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.