KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Polecam dla każdego zielonego. Doskonale opisuje korzyści, wady i zalety każdego z najpopularniejszych serwisów społecznościowych
Bardzo przydatny poradnik. Polecam!
Przystępnie napisana, zebrane dużo informacji w jednym miejscu. Dobra dla osób początkujących i średniozaawansowanych w temacie. Od tego należy zaczynać działania w social media.
Napisana w sposób czytelny dla osób nie obytych z tematem. Powierzchownie prezentuje poszczególne kanały komunikacji. Można potraktować ją jako wstęp do aktywności w social mediach.
Bardzo, baaardzo podstawowa wiedza przekazana w książce. Wiem, że nic nie wiem a po przeczytaniu książki okazało się, że niczego nowego się nie dowiedziałem. Szukałem zaś książki która przekaże mi wiedzę jak zaistnieć w mediach, tu jej nie znalazłem. Przydatna osobom 50+ czyli
Książka jest bardzo niepraktyczna, a określa się mianem podręcznika. 95% treści to dywagacje autora albo stawianie tez o Polskim rynku i próba używania zgrabnych anegdot do wypełniania pustych rozdziałów.
Bardziej esej niż podręcznik. Przegadana, niekonkretna. Szczerze nie polecam.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.