KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes
To jest tytuł dla początkujących. W tym sensie, że jeśli nigdy nie miałeś do czynienia z biznesem. Książka prowadzi za rękę, co po kolei powinieneś zrobić, o czym pamiętać, gdzie szukać błędów, jak zaczynać na różnych polach. "Wielcy startupowcy" będą marudzić, ale każdy, komu zależy, będzie zachwycony. Polecam.
![]()
Ta książka otworzyła mi oczy na zakamarki "robienia biznesu". Nauczyłem się precyzowania celi i zdobyłem wiedzę, jak podejść do otwierania firmy. Polecam wszystkim serdecznie.
![]()
Bałam się jak diabeł święconej wody być samodzielna i prowadzić własną stronę w internecie. Przeczytałam i się zmotywowałam. To działa.
![]()
Książka naprawdę dobra.Prześledziłam wszystkie jej rozdziały, bo sama jestem w trakcie zakładania e-biznesu,i muszę przyznać, że o niektórych rzeczach pomyślałam pierwszy raz, np. jak ważny jest wizerunek i wypracowanie marki, zanim zaczniemy poszukiwać inwestora.Ciekawe są też przykłady w książce, bo pokazują jak inni zmagają się z rozwijaniem własnych biznesów. Duży plus za język,czyta się książkę bardzo lekko i przyjemnie.Uważam, że to bardzo dobra pozycja na rynku. Polecam.
![]()
Mnie ta książka bardzo pomogła, uczy planowania i strategicznego myślenia, co w moim przypadku,zawsze szwankowało w jakiś sposób. Mogłem sobie teraz, jako przedsiębiorca, spokojnie zaplanować działania jeszcze raz. Szczególnie, te związane z moim zespołem podwładnych - w książce autorzy dużo piszą co należy robić,a czego nie. No i ten nieszczęsny marketing, ja wciąż testuję, a przykłady w książce na prawdę dają do myślenia. Polecam szczerze wszystkim.
![]()
Książka jak dobry poradnik. Chyba trochę zawieruchy z tytułem, bo powinna być wstawka, że dla początkujących, ale generalnie na duży plus.Jako młody przedsiębiorca szybko dowiedziałem się czym tak naprawdę jest marketing, jak prowadzić kampanie reklamowe, gdzie się promować i jak dbać o brand. Obym teraz dobrze ''przędł'' z firmą. Pozdrawiam.Chętnie polecam.
![]()
Jestem początkującym przedsiębiorcą i takiej książki potrzebowałam. Zbiera mi wszystko w jednym miejscu i prowadzi krok po kroku. Dzięki niej wiem, w którym kierunku mam stawiać swoje kroki i gdzie pogłębiać swoją wiedzę.
![]()
Fajna pozycja. Szczególnie dla początkujących super zbiór porad i informacji. W końcu nie muszę szukać wszystkiego w Google'u. Pozdrawiam wszystkich początkujących przedsiębiorców!
![]()
Czekałam na taką pozycję. Jestem w połowie, ale już wiem, że chcę założyć firmę :).
![]()
Według mnie to jedna z najlepszych pozycji w Polsce, ponieważ dotyczy nie tylko zasad ogólnych, którymi rządzi się budowanie startupu, ale również specyfiki naszego rynku. Cholernie dobrze napisana, absolutne must read dla każdego początkującego.
![]()
Bardzo fajna pozycja. Lubię takie książki. Łyknąłem w jeden dzień :)
![]()
Książkę połknąłem przez dwa dni. Jaka opinia nasuwa mi się po przeczytaniu: książka jest naprawdę niezła, porządkuje wiadomości i daje pstryczek czasami w nos, kiedy myślało się, że prowadzenie e-biznesu to taka łatwa sprawa (notabene uwagi i przykłady w książce uświadomiły mi dlaczego w moim sklepie sprzedaż jest wciąż tak niewielka). Muszę podziękować autorom za rozdział dotyczący zarządzania marketingowego (teraz lepiej wiem jak pozycjonować produkt na rynku) i ten o budowaniu zespołu (szczególnie wstęp do tego rozdziału uświadomił mi, że niekoniecznie robię wszystko dobrze i powinienem zadbać o właściwy zespół). Polecam wszystkim i pozdrawiam wszystkich start upowców! ;)
![]()
Serdecznie polecam tę pozycję. Książka trafnie definiuje zasady prowadzenie czy też założenia własnego biznesu. Dla osób którzy chcą, ale nie wiedzą jak to świetne rozwiązanie. Naświetla wiele spraw o których trzeba lub warto pamiętać przy starcie. W dobie wątpliwej rzetelności danych z przeglądarek internetowych czy nie daj Bóg "informacji od szwagra" przy zakupie książki dostajemy konkretne dane poparte konkretną literaturą i przykładami z życia autorów.
Duży plus dla przejrzystości wypowiedzi i tego co autor chciał nam przekazać. Książka to pierwsza obowiązkowa pozycja "ogólna:, później można sięgnąć po coś bardziej zaawansowanego.
![]()
Wreszcie jakaś po ludzku napisana książka o tym, w jaki sposób zacząć działać w sferze biznesu. Dużo przykładów, dużo opisów, naprawdę widać, ile pracy trzeba włożyć, żeby założyć własną firmę i zacząć na niej zarabiać. I że może to być ogromną przyjemnością. Polecam, bo książkę się po prostu łyka.
![]()
jest ok
![]()
Książka inspirująca, ale chyba troszkę przereklamowana. Ogólnie polecam, po prostu moje oczekiwania były znacznie większe.
![]()
Pomocne, sporo oczywistych kwestii
![]()
Po przeczytaniu połowy książki byłem nią zachwycony. Informacje dla początkującego przedsiębiorcy zostały podane w sposób przejrzysty i ciekawy. Niestety pozostała część książki nie była już tak interesująca - z tego powodu obniżyłem swoją ocenę.
![]()
Książka mierna.
![]()
Powierzchownie.
![]()
Mhmmm.... Po poświeceniu czasu na lekturę dochodzę do wniosku, iż bardziej wyczerpujące i trafne informacje znalazłbym, inwestując ten czas w przeglądanie internetu. Odradzam
![]()
Ta książka to dramat. Nie bardzo wiem o co autor miał na mysli. Mnie zmyliło użyte w tytule słowo 'startup' :( nie do końca czuje czego wartościowego można dowiedzieć się np. z case nextur.pl ?!? Autorzy powołują się na książki z 2006 roku ?? Dawno nie byłem tak rozczarowany !!
![]()
Kupiłem tę książkę, bo liczyłem na jakiekolwiek praktyczne i przydatne informacje dotyczące zakładania start-upu, formalności, itp. Poziom tej książki jest ŻENUJĄCY - to bezsensowny zlepek kilku rozdziałów złożonych z informacji, które można w kilka chwil znaleźć w google oraz porcja chwalenia się własnym biznesem przez autorów, jacy to oni nie są przedsiębiorczy. Pod względem merytorycznym i praktycznym to prawdziwe dno, kupiłem tę książkę w promocji za 9,90 a i tak żałuję, że wydałem na nią aż tyle. Wiele bardziej wartościowych porad nt. start-upów można znaleźć w internecie - za darmo. Nie popełnijcie mojego błędu i nie kupujcie tej książki.
![]()
Totalne podstawy, mało konkretów, lanie wody. Książka, której nikomu nie polecam.
![]()
NIE, NIE, NIE! najgorzej wydane pieniądze EVER. serio, liczyłam na powiew jakiejś świeżości,ciekawostki, AKTUALNE DANE, a nie informacje z 2006. zamiast tego wyszukiwarka google - za darmo i na temat ;)
![]()
Ksiażka więcej szkodzi niż pomaga - o realiach polskich startupów wiele się z niej dowiedzieć nie można, aktualność informacji AD 2006 w wieku internetu zakrawa na dowcip. autorzy dotykają wielu tematów, ale niestety ich wiedza kończy się tam, gdzie zaczynają się pytania osoby rzeczywiście zainteresowanej zgłębieniem istoty rzeczy. szkoda czasu i kasy.
![]()
Książka napisana tak jak w tytule: po polsku.
Bez większego zgłębienia tematu, autorzy popełniają kilka błędów rzeczowych (tabletów nie wymyślił Bill Gates w 2006 roku, ani iPad nie jest pierwszym tabletem jaki wyprodukowało Apple - jest pierwszym tabletem jakie znamy dziś).
Autorom przyświeca ideologia Apple i Steve'a Jobsa, a jednocześnie wprowadzają pewien paradoks: myślenie o firmie wiele lat naprzód przy jednoczesnym planowaniu biznesu w oparciu o grupy focusowe, których aktualność zanika po 2-3 latach i których to Steve Jobs starał się nie stosować.
Książka jest dobra jako podręcznik do Podstaw Przedsiębiorczości w szkołach średnich bo w fajny sposób tłumaczy jak na przykład rozpisać biznes plan. I tyle.
Za 20 zł, które wydałem na książkę, mógłbym wykonać małą pieczątkę bez której żadna nowa firma nie może się obejść. Dobrze że mam już swoją.
![]()
Niestety, ta książka jest zła. Same banały, bardzo powierzchowne omówienie. Nikomu nie mogę niestety polecić tej pozycji. No, chyba że licealiście w ramach lekcji przedsiębiorczości.
![]() |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.