Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Serwis firmowy od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera



Ocena: 6

 

Bardzo pomocna.

Ocena: 5

 

Dobrze się to czyta. Przydatne informacje.

Ocena: 5 , Maciej

 

Bardzo dobra, od razu widać, że pisana przez praktyka a nie naukowca-teortyka. Dobra lektura nie tylko dla menedżerów, ale także dla ludzi robiących strony www. Sporo przykładów.

Ocena: 5 , elvis

 

Właśnie skończyłam czytać. Krótko bo późno. Dzięki temu co teraz wiem będzie mi zdecydowanie prościej, ale szkoda, że nie jest szerzej rozwinięty dział o promocji gotowej strony. Dziękuje.

Ocena: 5 , Anna

 

Ocena: 5

 

Ocena: 5

 

Ocena: 5

 

Krótko i na temat tak jak lubie. Bez lania wody na 800 stron. Ja już budowe serwisu w firmie mam prawie za soba, ale większość błędów na które zwraca autor popełniłem! Gdybym wiedział o tym wcześniej :)

Ocena: 5

 

dobra książka

Ocena: 4

 

Osobiście pracuję w agencji interaktywnej i całkowicie zgadzam sie z przedmówcą książka powinna mieć tytuł "Jak współpracować z agencją interaktywną". Jest to krótki poradnik skierowany do osób z działów marketingu dużych przedsiębiorstw, które jeszcze nigdy nie pracowały z agencjami interaktywnymi. Krótko zwięźle i na temat, chociaż bez rewelacji opisane jest jak przygotować się do współpracy z agencją interaktywną, kto kim jest w takiej agencji (chociaż zabrakło mi opisu zadań project managera, a często on tez współpracuje z klientem). Osobiście chciałbym aby każdy mój klient przeczytał tą książkę i przygotował się do współpracy z moją agencją tak jak opisuje autor książki :)

Ocena: 4 , Bartosz J

 

Książka powinna mieć tytuł "Jak współpracować z agencją interaktywną". Ma ona niewielką wartość dla ludzi, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę operacyjną.

Ocena: 2 , Mzungu

 

Nie mogę się zgodzić z moimi przedmówcami. Książka może i jest napisana prostym językiem, ale pełna jest banałów i ogólnych stwierdzeń bez podawania ciekawych przykładów. A co więcej, zachęca jedynie do korzystania z oferty agencji interaktywnych, np. tej w której pracuje autor.. Casy w książce stanowią reklamę dla powyższej firmy. Wniosek z tej książki - nie ucz się i nie działaj sam, tylko zleć wszystko mądrzejszym od siebie.

Ocena: 2 , Asia

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.