Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli



Rewelacyjna książka. Uśmiałem się i niestety złapałem na tym, że też odstraszam swoich klientów. Na pewno się poprawię. Polecam.

Ocena: 6 , Doradca Klienta w jednym z Banków

 

Moim zdaniem, rewelacja. Najlepsza książka jaką zdarzyło mi się czytać. Było mi tylko trudno ją kupić. Gdbyby nie to, że mój kolega mi ją polecił to pewnie nigdy bym do niej nie zajrzał bo brak o niej jest jakiejkolwiek informacji. Gratuluję autorowi i proszę o więcej.

Ocena: 6 , Adam Wierzbiński

 

Książka jest świetna, ale nie ma się czemu dziwić Pan Grzegorz to ekspert w tym co robi. W ogóle Alior Instytut, w którym Pan Grzegorz jest trenerem ma super trenerów :) Warto poznac na żywo. Polecam ich szkolenia.

Ocena: 6 , Joanna Kaliska

 

Bardzo ciekawe ujęcie tematu. O tym jak dobrze obsługiwać klientów - jest wiele pozycji. To ujęcie działa na zasadzie kontrastu. Autor w prosty i oczywisty sposób wytyka błędy w obsłudze klienta, przy czym jest to tak obrazowe, że niemalże natychmiast czytający przypomina sobie własne zachowania tego typu i natychmiast: każde słowo, każdy gest wobec klienta powoduje konfrontacje z sytuacjami ujętymi w książce - autokonfrontacje - czyli chyba najskuteczniejszy sposób wyeliminowania niepożądanych zachowań. Polecam menadżerom, kierownikom (każdemu przełożonemu pracowników obsługi) - ale także pracownikom obsługi. Polecam klientom - którzy po zapoznaniu się z pozycją - staną się odporni na pewne zachowania ludzi "po drugiej stronie lady" - w sposób oczywisty będą mogli określić, czy są mile widziani w tej firmie, czy może nie są pożądani - "przeszkadzają w pracy".

Ocena: 6 , Jerzy Lech

 

Trzeba mieć poczucie humoru i dystans do siebie samego, żeby móc spokojnie przeczytać tę książkę. Każdy, kto ma do czynienia z obsługiwaniem ludzi zaczerwieni się nie raz, ale i popłacze ze śmiechu :) Ciekawy jest pomysł napisania książki - na przekór, od tyłu, uwielbienie dla cech "urzędasa" po to, by w niezwykle przejrzysty sposób pokazać, że sukces to przede wszystkim dobry kontakt z człowiekiem. Polecam jako środek odprężający ;)

Ocena: 5 , justyna d.

 

Przewrotne ujęcie tematu obsługi Klienta, sprzedaży, strategii firm. W krzywym zwierciadle pokazuje podejście wielu firm do sprzedaży, sprzedawców, pracowników, Klientów. Myślę, że nie jeden menadżer czy sprzedawca znajdzie tutaj cytaty swoich wypowiedzi, realizowanych "strategii"... I wówczas zada sobie pytanie: "kiedy ten człowiek mnie słyszał? Pewnie to mój Klient...". Grunt, aby podczas lektury zdać sobie sprawę, że to wszystko to tylko przewrotne zwierciadło rzeczywistości ... Choć niestety w wielu przypadkach prawdziwe...

Ocena: 4 , Klient i Menadżer

 

Już dawno nie zdarzyło mi się nie przeczytać książki do końca, trafiło na "Sabotaż ...". Cała masa truizmów, niestety, a może ja nie poznałem się na dowcipie?

Ocena: 2 , Krzysztof

 

Ksiażka tak czesto powtarza "co zlego zrobic zeby pozbyc sie klienta", ze w koncu mozna w to uwierzyc, wydawalo mi sie ze ogranicza sie do jednego rozdzialu w tym stylu a kolejne beda normlanie opisywaly najlepsze praktyki ale nie.. a troche to meczace

Ocena: 2

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.