KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli
Rewelacyjna książka. Uśmiałem się i niestety złapałem na tym, że
też odstraszam swoich klientów. Na pewno się poprawię. Polecam.
Moim zdaniem, rewelacja. Najlepsza książka jaką zdarzyło mi się czytać. Było mi tylko trudno ją kupić. Gdbyby nie to, że mój kolega mi ją polecił to pewnie nigdy bym do niej nie zajrzał bo brak o niej jest jakiejkolwiek informacji. Gratuluję autorowi i proszę o więcej.
Książka jest świetna, ale nie ma się czemu dziwić Pan Grzegorz to ekspert w tym co robi. W ogóle Alior Instytut, w którym Pan Grzegorz jest trenerem ma super trenerów :) Warto poznac na żywo. Polecam ich szkolenia.
Bardzo ciekawe ujęcie tematu. O tym jak dobrze obsługiwać klientów - jest wiele pozycji. To ujęcie działa na zasadzie kontrastu. Autor w prosty i oczywisty sposób wytyka błędy w obsłudze klienta, przy czym jest to tak obrazowe, że niemalże natychmiast czytający przypomina sobie własne zachowania tego typu i natychmiast: każde słowo, każdy gest wobec klienta powoduje konfrontacje z sytuacjami ujętymi w książce - autokonfrontacje - czyli chyba najskuteczniejszy sposób wyeliminowania niepożądanych zachowań.
Polecam menadżerom, kierownikom (każdemu przełożonemu pracowników obsługi) - ale także pracownikom obsługi. Polecam klientom - którzy po zapoznaniu się z pozycją - staną się odporni na pewne zachowania ludzi "po drugiej stronie lady" - w sposób oczywisty będą mogli określić, czy są mile widziani w tej firmie, czy może nie są pożądani - "przeszkadzają w pracy".
Trzeba mieć poczucie humoru i dystans do siebie samego, żeby
móc spokojnie przeczytać tę książkę. Każdy, kto ma do czynienia z
obsługiwaniem ludzi zaczerwieni się nie raz, ale i popłacze ze śmiechu :)
Ciekawy jest pomysł napisania książki - na przekór, od tyłu, uwielbienie
dla cech "urzędasa" po to, by w niezwykle przejrzysty sposób pokazać, że
sukces to przede wszystkim dobry kontakt z człowiekiem.
Polecam jako środek odprężający ;)
Przewrotne ujęcie tematu obsługi Klienta, sprzedaży, strategii
firm. W krzywym zwierciadle pokazuje podejście wielu firm do sprzedaży,
sprzedawców, pracowników, Klientów. Myślę, że nie jeden menadżer czy
sprzedawca znajdzie tutaj cytaty swoich wypowiedzi, realizowanych
"strategii"... I wówczas zada sobie pytanie: "kiedy ten człowiek mnie
słyszał? Pewnie to mój Klient...". Grunt, aby podczas lektury zdać sobie
sprawę, że to wszystko to tylko przewrotne zwierciadło rzeczywistości ...
Choć niestety w wielu przypadkach prawdziwe...
Już dawno nie zdarzyło mi się nie przeczytać książki do końca,
trafiło na "Sabotaż ...". Cała masa truizmów, niestety, a może ja nie
poznałem się na dowcipie?
Ksiażka tak czesto powtarza "co zlego zrobic zeby pozbyc sie klienta", ze w koncu mozna w to uwierzyc, wydawalo mi sie ze ogranicza sie do jednego rozdzialu w tym stylu a kolejne beda normlanie opisywaly najlepsze praktyki ale nie.. a troche to meczace
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.