Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy



Merytorycznie i rzeczowo, jak dla mnie super

Ocena: 6

 

Tematy poruszone w książce mogę podzielić na te, które są mi znane i potwierdziły moją wiedzę w zakresie pozycjonowania stron oraz na te, które nauczyły mnie czegoś nowego. Kolejna fajna książka w mojej biblioteczce!

Ocena: 6

 

Miałam pewne obawy, że treść książki będzie dla mnie niezrozumiała - zupełnie niepotrzebnie :) Sytuacja życiowa zmusiła mnie do rozkręcenia własnego biznesu, który muszę wypromować. Choć nie jestem specjalistą w tej branży, dzięki informacjom zaczerpniętym z książki czuję, że mogę więcej i umiem więcej :) polecam!

Ocena: 6

 

W końcu wyszła książka, która wymienia i opisuje narzędzia wykorzystywane w firmach SEO. Dzięki za odkrycie rąbka tajemnicy ;)

Ocena: 6

 

Treść książki napisana bardzo przystępnym językiem, co pozwala z łatwością przyswoić wiedzę na temat pozycjonowania. Moim zdaniem książka mogłaby być ciut dłuższa, ale jeśli tak jak ja jesteś na początku swojej drogi w SEO, to wiedza zawarta w książce pomoże zrozumieć Ci wiele aspektów związanych z pozycjonowaniem.

Ocena: 6

 

Warto przeczytać!

Ocena: 6

 

SEO to podstawa w każdej liczącej się firmie!!!

Ocena: 6

 

SEO to obecnie podstawa każdej strategi e-marketingowej. Im szybciej to zrozumiemy, tym lepiej!

Ocena: 6

 

Kupiłem książkę z zamiarem przygotowania mojej strony firmowej pod pozycjonowanie, ale wydaję mi się, że dzięki tej książce pójdę o krok dalej i spróbuję własnych sił w prowadzeniu kampanii SEO ;)

Ocena: 6

 

Każdy przedsiębiorca, który chce zadbać o swoją firmę i zaistnieć w internecie, powinien zagłębić się w temat SEO, czyli działań zmierzających do optymalizacji wyszukiwarek internetowych. Dobre SEO to szersze grono potencjalnych klientów, a co za tym idzie większe szanse na przychód. Dla kogo jest ta książka? Po książkę Pawła Cengiela sięgnęłam po obejrzeniu transmisji dla Wydawnictwa Helion. Pozycja zainteresowała mnie jeszcze przed wywiadem, ale to właśnie jego obejrzenie upewniło mnie w tym, że chcę ją przeczytać. Zamiast tradycyjnej, drukowanej książki wybrałam ebook. Lubię wydrukować treść i czytając, zakreślać w niej ważniejsze fragmenty, a nawet robić notatki. Okładka tej pozycji idealnie wpisuje się w moje gusta estetyczne: przejrzysta, jasna ze złotym kluczem otwierającym ?bramę SEO?. ?SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy? to moim zdaniem książka dla każdego przedsiębiorcy, nawet dla tego, któremu marketing prowadzi odrębna firma. A szczególnie dla tych, którzy są na początku drogi i chcą rozeznać się w temacie SEO, tworzyć własne treści, wpisy i mieć kontrolę nad internetową reklamą działalności. Nawet jeśli masz swojego specjalistę od SEO to chyba warto orientować się w tym, co się dzieje wokół Twojej strony internetowej. Pierwsze wrażenie O tym, że uwiodła mnie przejrzysta okładka już wspomniałam. Spis treści oraz fragment książki, który można przeczytać w internecie zdecydowały o jej zakupie. Autor zaczyna od przybliżenia czytelnikowi podstawowych pojęć i terminów, bez których zrozumienie dalszej części byłoby trudne. Są to pojęcia związane z wyszukiwarką, pozycjonowaniem i widocznością firmy w internecie. Kolejne kwestie, jakie porusza Paweł Cengiel to analiza własnej strony i stworzenie profilu klienta. Wszystko jest opatrzone obrazami, które bardzo pomagają zrozumieć treść. Każdy nowy temat rozpoczyna się od wprowadzenia, w którym autor wyjaśnia zupełne podstawy, np. czym są słowa kluczowe, aby przejść do konkretnych informacji, czyli podania (i pokazania na ilustracjach) narzędzi do określania tych fraz. Dzięki temu zrozumienie sensu SEO i działań, jakie trzeba podjąć, by zwiększyć swoją widoczność w internecie jest naturalne i proste nawet dla żółtodzioba. Od początku do końca Pozycję przeczytałam od samego początku do końca. Nie było w niej przynudzaczy, które chciałabym ominąć. Konkretna wiedza, dużo przejrzystych rysunków i przyjazne dla oka formatowanie sprawiły, że pochłonęłam ją w kilka dni. Jednak nie jest to publikacja, którą raz przeczytaną można odłożyć na półkę lub odsprzedać. To swego rodzaju poradnik - pigułka wiedzy, po którą warto sięgać podczas różnych działań w internecie. Czy to prowadzenia blogu, tworzenia treści na stronę firmy lub postów w serwisach społecznościowych. Książka pomaga poznać zamysł potencjalnego klienta, by potem dotrzeć do sedna. A celem jest to, by ten potencjalny klient trafił do naszej wizytówki, zainteresował się nią i podjął dalsze działanie. Polecam.

Ocena: 6 , Emilia Świątek-Serwach/ https://www.kosmetycznie

 

Dla mnie super. Brakuje tylko wyjaśnienia technicznych aspektów książki, ale dla kogoś korzystającego z internetu nie będzie większych problemów ze zrozumieniem tematu i wprowadzeniu na stronie.

Ocena: 5

 

Ksiązka jest dobra dla osób, które nie mają żadnego pojęcia o SEO ani marketingu internetowym. Mówi o podstawach w prosty i przystępny sposób. Osobiście byłem ciekaw co się tam kryje, jednak zabrakło mi jakichkolwiek konkretów. Przeczytałem sumiennie 1/3 resztę już kartkowałem i czytałem urywki. Dużo grafik, omówienia co do czego jest i jakie mamy narzędzia w Digital marketingu.

Ocena: 4

 

Książka "SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy" Pawła, wydana w 2020 roku, stanowi solidne wprowadzenie do podstaw optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. Warto jednak mieć na uwadze, że cztery lata w świecie SEO to prawdziwa wieczność. Dlatego w publikacji nie znajdziemy informacji na temat najnowszych technologii, takich jak AI, ChatGPT czy GA4. Czy to jednak wada? Niekoniecznie. Paweł skupił się na fundamentalnych aspektach SEO, tworząc swoisty "elementarz" dla początkujących w tej branży. Książka zawiera podstawowe informacje i terminologię, które stanowią solidną bazę do stawiania pierwszych kroków w SEO. Dlatego jest idealna dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z optymalizacją stron internetowych ? studentów, uczniów czy blogerów, szukających przystępnego i łatwego w odbiorze przewodnika. Publikacja liczy niecałe 200 stron, a dzięki licznym ilustracjom, czyta się ją bardzo szybko ? można ją bez problemu przeczytać w ciągu 2-3 godzin, np. podczas podróży pociągiem czy samolotem. Dużą zaletą książki jest ostatni rozdział, w którym Paweł opisuje przydatne narzędzia do pracy w SEO. Choć wiele z tych narzędzi zyskało nowe funkcje od czasu wydania książki, ich podstawowe zastosowanie wciąż pozostaje aktualne. Jednym z minusów, które zauważyłem, jest zbyt powierzchowne omówienie niektórych zagadnień teoretycznych. Warto by było, aby autor bardziej je rozwinął, co mogłoby również wydłużyć samą książkę. Również rozdział dotyczący Google Analytics wymagałby aktualizacji, aby odzwierciedlać najnowsze zmiany w tym obszarze. Podsumowując, "SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy" to wartościowa lektura, szczególnie dla osób początkujących w świecie SEO. Należy jednak pamiętać, że od jej wydania minęły cztery lata, co w dynamicznie rozwijającej się branży SEO jest znaczącym okresem.

Ocena: 4 , Marcin

 

Autor mógł na początku opisu przynajmniej w sklepie napisać, że są to absolutne podstawy do wyklikania w google w kilka minut i ogarnięcia pierwszych 10 blogów. Dwie gwiazdki, tylko i wyłącznie za to, że to z tych blogów poskładał. Jeśli ktoś na podstawy SEO to nawet nie kupuje, zbędny zakup.

Ocena: 2

 

Straszny zawód! Książka do przeczytania w maksymalnie 2-3 godziny, dla kompletnych laików seo. Dla ludzi mających podstawowe pojęcie o optymalizacji nie wnosi zupełnie niczego nowego. Dodatkowo spora ilość obrazków, tak więc samych treści przy 180 stronach bardzo mało. Bardzo chaotycznie napisana, czasami przeskoczenie z jednego tematu do drugiego zupełnie niezrozumiałe. Do tego pewne części książki można znaleźć ZA DARMO na blogu firmy autora książki. Wg mnie cena nieadekwatna do posiadanej treści - myślę, że spokojnie można by to rozbić na 2,3 mniejsze części i rozdawać za darmo. W książce nie ma niczego, czego nie można znaleźć w internecie! Raczej odradzam!

Ocena: 2 , Kamil BISKUPski

 

Po książce kosztującej niemal 50 zł w cenie regularnej można by spodziewać się dużej pigułki wiedzy. Tymczasem dostajemy treści, które kilkoma kliknięciami możemy znaleźć w Google i na stronie firmowej Pana Autora. Dodatkowo rysunki (grafiki) są tak słabej jakosci ze trzeba było uzywac lupy, zeby cokolwiek zobaczyć. Pozycja dobra dla laikow, ale bym rekomendował skorzystanie z wujka google albo zakup porządnego kursu.

Ocena: 1 , Michał Terry

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.