KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Reklama internetowa
Książka w jasny sposób przedstawia zagadnienie reklamy w
internecie. Jasno opisane narzędzia, o których traktuje cały rozdział w
połączeniu z obszernymi opracowaniami kampanii daje świadomość. Świadomość
sprowadza się do wypracowania umiejętności odpowiedniej analizy trendów w
kampaniach obecnie funkcjonujących w polskim internecie. Dodatkowo
obszerna analiza kampanii i sposób w jaki zostało to napisane, pozwala na
łatwe "wyciągnięcie" z szeregu narzędzi tego, które przyda się w naszym,
zakładanym profilu kampanii.
Książka napisana trudnym językiem. To chyba praca magisterska -
pełno cytatów, przypisów, budowania teorii.
Jak dla mnie to sztuka dla sztuki, nie da się w prosty sposób
przenieść do rzeczywistości zagadnień, które są poruszane w nieciekawy
sposób dla zwykłego człowieka, który dopiero poznaje tajniki internetu.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.