KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Public Relations w Internecie
Jestem zadowolona... łyknęłam ją jednym duszkiem i nie czuję żadnej niestrawności... wprost przeciwnie. Książka podchodzi do problemu niezwykle kompetentnie, ciekawe riposty, zwięzłe komentarze, rzetelny przekaz informacji... a przy tym wszystkim wyczerpująca i świetnym językiem napisana książka. Polecam amatorom PR i branżowcom.
Jako uzupełnienie arsenały know-how PRowca owszem! Polecam.
Naprawdę średnia pozycja - w rozdziale na temat pozycjonowania
witryn autor w ogóle nie porusza praktycznych spraw związanych z tą
kwestią - same ogólniki, typu "witryna musi mieć atrakcyjną szatę
graficzną oraz aktualne treści." Nie dowiedziałem się z tej książki jak
praktycznie prowadzić sprawny e-PR w Internecie. Nie żeby nie było tam
żadnych informacji, ale moim zdaniem autorowi zabrakło umiejętności
połączenia tych wszystkich elementów w jedną całość.
Książka o niczym. Po przeczytaniu nie mogłam powiedzieć 2 zdań na temat PR-u w internecie. Praktycy, to wy powinniście coś napisać!
Niestety nie oceniam tej książki zbyt dobrze. To taka długo
snuta opowieść pełna ogólników, a ja szukałem konkretnych porad.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.