KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań
Dzięki tej książce poznałem wiele ciekawych wskazówek jak pozyskiwać klientów. Czego powinienem się wystrzegać a na co zwracać szczególną uwagę. Bardzo spodobało mi się to, że każde nowe rozwiązanie jest przedstawione jako nowy rozdział (w sumie jest ich 151). Szczegółowo opisano zadania do wykonania i krótki opis problemu. Spodobała mi się jedna z technik: najpierw zdefiniuj problem następnie znajdź sposób na to, aby jak najbardziej rozpowszechnić świadomość jego istnienia. Kiedy nowi potencjalni klienci zrozumieją, że taki problem istnieje będą bardziej przychylni do produktu który chcemy sprzedać. To jest najlepszy przykład sprzedaży audiotele, która jest prowadzona w telewizji. Bez tych produktów jesteśmy w stanie sobie poradzić ale sprzedawca tak wyolbrzymia skalę problemu że większość ludzi stwierdza iż ten produkt jest im naprawdę potrzebny. W tej książce znalazłem wiele takich ciekawych technik.
![]()
Jedna wielka porażka.
Nie wiem co autor myślał tak tytułując książkę. Pomijając fakt narcystycznego "ja" autora, książka dla uczniów klas 3-4 szkoły podstawowej.
cyt: "Poszczególne błyskotliwe pomysły" - jeśli błyskotliwym pomysłem nr 1 dla kogoś jest stwierdzenie "zatrudniaj ludzi którzy chcą pracować", no to sorry, ale .....
NIE polecam z całą stanowczością. Nudna, nie wnosząca zupełnie nic pozycja. Zmarnowałem 34,90. Takiej drogiej rozpałki do grilla jeszcze nie miałem :/
![]() |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.