KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II
Dobra książką o pozycjonowaniu. Zawiera dość oklepane metody
pozycjonowania stron w internecie. Prosto i zwięźle napisana, wiele
obrazków, które wzbogacają wyobraźnie czytelnika.
Bardzo dobra książka. Dzięki niej będziesz umiał każdą swoją
stronę dobrze wypozycjonować. Dzięki niej nasze strony podskoczą w
rankingach wyszukiwarek.
Absolutnie, zdecydowanie polecam wszystkim, którzy stronę
tworzą dla innych a nie tylko dla siebie - naprawdę warto!!! Solidna
szkoła "czystego" pozycjonowania.
Polecam! Pozycja wyraźnie wytyka często popełniane błędy przez
webmasterów stosujących tzw. wodotryski (Flash, JavaScript). Dzięki tej
książce solidnie zmodyfikowałem swój serwis i PageRank w Googlach urósł w
mgnieniu oka.
Bardzo dobra książka dla osób, które chcą dobrze wypozycjonować swoją stronę. Polecam początkującym oraz tym, którzy wiedzą już coś na ten temat.
Książka naprawdę wybitna !!!
Bardzo dobra książka jako wprowadzenie do pozycjonowania. W jasny i przystępny sposób omawia tą sztukę umożliwiając czytelnikowi "szybki start".
Bardzo dobra książka. Polecam bo warta przeczytania.
Książka może nie jest wybitna, ale jest bardzo dobra. Widać że pisała ją osoba z pojęciem i doświadczeniem. Zbiór przydatnych zasad i przykłady. Polecam wszystkim zainteresowanym SEO, jak i dobrymi zasadami projektowania witryn. A także spamerom, aby wreszcie się czegoś nauczyli :)
Książka napisana moim zdaniem bardzo dobrze, pisała ją osoba mające pojęcie o pozycjonowaniu i optymalizacji. Nie zahacza pewnie o wszystkie zagadnienia, ale jak za tą kasę to i tak jest obszerna. Dzięki wskazówkom autora jesteś w stanie wyrzucić swoją stronę na czołowe miejsca, sam sprawdziłem-przetestowałem. Oprócz wskazówek mówi o tym czego nie należy robić, opisuje różne mity, które panują w tym zagadnieniu i ta część książki też jest bardzo ciekawa. Opisuje również zagadnienie na temat spamu co jest bardzo ważne w kwestii stron i pozycjonowania, ludzie często o tym zapominają i dlatego na stronę zostaje nałożony filtr lub osobę potraktowano jako spamera. Gorąco polecam tą pozycję naprawdę warto. Pozdrawiam
Ocena: 5 , Łucja Kędzior
Jak dla mnie super.
Bardzo dobra książka. Dość powiedzieć, że strony za których pozycjonowanie wziąłem się z tą książką pod ręką bardzo, ale to bardzo "podskoczyły" w rankingach wyszukiwarek. Polecam.
Książka dobra dla "porządnych" projektantów witryn, natomiast nie nadaje się dla spamerów, którzy oczekiwali sztuczek typu tekst w kolorze tła. Projektantom witryn książka świetnie uporządkuje wiedzę o optymalizacji i pomaga tak zaprojektować serwis, żeby był wysoko w wyszukiwarkach. Tylko 5, ponieważ jest błąd rzeczowy (w rozdziale o Flashu). Generalnie polecam.
Dla mnie też troszkę za dużo lania wody, ale dobrze się tą książkę czyta ;] i wpadają nowe pomysły podczas jej czytania.
Książkę określiłbym mianem przeterminowanej, ponieważ
informacje w niej zawarte są jakby z innej epoki. W książce możemy znaleźć
sporo kodu, który nijak się ma do standardów, w każdym ze źródeł brakuje
DTD i nie jest też określone odpowiednie kodowanie znaków, natomiast w
jednym z przykładów kodu JS do uzyskania efektu rollover możemy zobaczyć
źródło zewnętrznego pliku, jednak nie jest wyjaśnione w jakiś sposób mamy
się do niego odwołać na naszej stronie, co może sprawić problem większości
użytkowników.
Moim zdaniem ksiązka godna polecenia. Ktoś kto zajmuje się
pozycjonowaniem od dłuższego czasu możliwe że nie znajdzie w niej żadnych
nowych informacji, ale dla osób które zaczynają swoją przygodę z tym
zagadnieniem jest to dobra pozycja, dzięki której można pojąc o co w tym
wszystkim chodzi.
Myślę że książka jest ok. Jednak zgodzę się z opinią któregoś z moich poprzedników iż bardziej szczegółowego info w tym zakresie trzeba szukać gdzie indziej.
Moje pierwsze wrażenie po kilkudziesięciu stronach jest takie, że można by to spokojnie streścić bez powtarzania w kilkunastu stronach. Lektura na pewno byłaby wtedy przyjemniejsza. Pomijając jednak ten mankament książka warta jest przeczytania, zwłaszcza jeśli nie chce ci się latać po stronach internetowych poszczególnych wyszukiwarek w poszukiwaniu zasad pozycjonowania. Dobry jest rozdział o mitach, które krążą nt. pozycjonowania w wyszukiwarkach.
Podstawowa uwaga: książka nie jest o samym pozycjonowaniu! Optymalizacja stron na potrzeby wyszukiwarek jest o wiele szerszym pojęciem. Zresztą cytat z okładki edycji oryginalnej: "Search Engine Visibility is not about merely obtaining top positions in search results."
Autorka opisuje bardzo przekonująco proces budowania serwisu "przyjaznego" dla wyszukiwarek, opowiada o tym, jak działają sieciowe roboty, dużo miejsca poświęca etyce.
Niestety są to często rady bardzo podstawowe, więcej można przeczytać w sekcji "Pomoc" poszczególnych wyszukiwarek (np. Onetu czy Google). Wadą książki jest także nieuwzględnienie płatnych programów oferowanych przez liczne wyszukiwarki. Często jest to bardzo sensowna alternatywa wobec "ręcznej" optymalizacji.
Książkę polecam wszystkim, którzy chcą mieć wgląd w zasady działania wyszukiwarek oraz to, jak zbudować serwis, który da się znaleźć - czyli projektantom i marketingowcom. Jednak bardziej szczegółowych rad trzeba szukać gdzie indziej.
Bardzo trudno było mi ocenić tą książke. Równie dobrze mógłbym jej dać 1 lub 2... zależy z której strony na nią patrzeć. Mam już troche stron za sobą. Ksiązka nie jest o pozycjonowaniu ale o optymalizacji stron i taki powinien być jej tytuł. Bardzo ciezko sie ją czyta, dopiero za 3 razem udało mi sie dobrnąć do końca.
Niestety książka nie spełnia moich wymagań (być może zbyt wygórowanych). Moim zdaniem w książce jest za mało konkretów i dużo "lania wody". Dla niewtajemniczonych w pozycjonowaniu może i będzie dobrą pozycją która wstępnie wprowadzi w świat SEO.
Przyznam, że oczekiwałem więcej od tej pozycji. Nie
poszukiwałem sztuczek służących do oszukiwania wyszukiwarek, ale po prostu
rzetelnej wiedzy. Książka porusza temat, w mej opinii, zbyt płytko i
raczej z akademickiego punktu widzenia.
Wielokrotne powtórzenia tych samych tez, tak charakterystyczne dla rynku
amerykańskiego, na mnie robią wrażenie rozciągania treści.
Do plusów należy z pewnością sam temat. Książka będzie wartościowa, gdy
potraktuje się ją jako teoretyczną podstawę przed prawdziwym "wgryzieniem"
się w temat pozycjonowania.
Podpisuję się pod opiniami, że książka zawiera dużo lania wody i niewiele konkretów. Zresztą już na jednej z pierwszych stron wspomniane zostało, że czytelnicy nie znajdą tu konkretnych trików gwarantujących na 100% wysoką pozycję. Nie zmienia to jednak faktu, że w książce wielokrotnie wyjaśniane są te same rzeczy. Zakupiłam ją, bo w sieci krąży mnóstwo pozytywnych opinii. Niestety zawiodłam się. Książkę polecam początkującym, bo osoby, które od kilku lat interesują się pozycjonowaniem nie znajdą w niej nic, z czym by się do tej pory nie spotkały.
Książka kiepska, więcej lania wody niż konkretnych faktów.
Zdecydowanie cena nie adekwatna do treści.
Książka moim zdaniem do bani. Ponieważ 90% jej zawartości to czyste lanie wody na temat pozycjonowania. Książka zawiera góra 10% samego pozycjonowania i w tym jeszcze stare techniki.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.