KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
Rewelacja !!! Pochłonęlam w 3 godziny.
Autorzy w sposób przystepny i rzeczowy tłumaczą mechanizmy marketingu i sprzedaży.
Książka ciekawa i inspirująca bo bogata w przykłady z życia wzięte i przykłady z rynku polskiego (kontekst kulturowy!) a nie jakies wydumane teorie.
Poczucie humoru autorów i cięty dowcip nie raz sprawiły że śmiałam się do łez
Serdecznie polecam i powtarzam za autorami " wobec wiedzy autorów o potrzebach klienta/ czytelnika czuję się bezbronna... kupuję i polecam moim znajomym "
Bardzo ciekawa i interesująca lektura dla każdego kto chce poznać a co najważniejsze zrozumieć swoich Konsumentów. W umiejętny sposób autorzy pokazują w jaki sposób połączyć teorie z praktyką, pokazując świeże podejście do tematu. polecam!
Polecam dla wszystkich ktorzy chca wiedziec wiecej, sprzedac wiecej i zyskac wiecej. Szczegolnie pierwsza czesc ksiazki, ukryte pod portretem, daje jasny przekaz teorii zarowno jak i swietne podsumowanie czym tak na prawde jest consumer-insight i w jaki sposob go oceniac. warta zakupu pozycja, polecam
Ocena: 5 Ocena: 5
Jedna z nielicznych ksiazek na rynku, ktora odzwierciedla zarowno potrzeby klienta jak i sprzedawcy. Portret klienta pozwala zrozumiec consumer's behaviour oraz wyjasnia logicznie istote consumer's insight. Wybitna polska publikacja ktora patrzy na potrzeby polskiego klienta a nie jest tylko czystym zestawieniem amerykansko-angielskich teorii slynnych marketerow.
Ocena: 4 |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.