KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
Na początek przygody z social media bardzo dobra książka. Daje argumenty za i przeciw tej aktywności w firmie. Niektóre przykłady są niezbyt trafione z uwagi na odmienność polskiego rynku. Ale bardzo sobie chwalę lekturę. Natchnęła mnie do przemyśleń i podjęcia kilku istotnych działań.
Naprawdę uczy!
Media społecznościowe rządzą i należy je ujarzmić, by nie zostać rozgniecionym. Nawet jeżeli nie planujesz obecności w mediach społecznościowych musisz wiedzieć, że i tak tam będziesz - ktoś będzie rozmawiała na temat Twoich produktów i Twojej marki. Ta książka pomoże Ci wejść w świat mediów społecznościowych - a po lekturze sam stwierdzisz, że "nie taki diabeł straszny..."
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.