KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowychOcena: 6 Ocena: 6 Ocena: 6
Powiem tak. Książka dla laików.
Poprawna w każdym calu, troszkę za dużo aktów prawnych.
Przyznam, że jestem nieco rozczarowany. Sporą część tego 'rozczarowania' zawdzięczam sobie - bo niezbyt dokładnie prześledziłem spis treści. 1/4 książki zajmują przedruki ustaw. Tak więc jeśli kogoś akurat to nie interesuje (a mnie nie) to tę część ma 'z głowy'. Poza tym poza fragmentami naprawdę ciekawymi i praktycznymi sporo klasycznego 'zalewania'. Jakieś definicje (często bez przykładów), które sam sobie potrafię znaleźć, teksty typu 'gdzie można kupić reklamę' (w gazecie, radiu, telewizji etc. No sam bym na to nie wpadł po prostu). Liczyłem na więcej wiedzy wynikłej z doświadczeń autora. Takiej praktycznej (choć nie powiem, że jej nie ma). Ocena: 2 Ocena: 2
Kiepska pozycja, większość żywcem wzięta z amerykańskich podręczników i poradników. Masa przypisów na "chybił - trafił". Autor lubi akty prawne aż do przesady. Nie polecam. Lub polecam jako przykład "jak nie należy pisać o reklamie"
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.