KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm
Ocena: 6 ![]() Książka bardzo dobrze opracowana, zawiera dużo interesujących materiałów. Przydałoby się zaktualizowane wznowienie, czas płynie, w Internecie szczególnie szybko...
Dziękuję autorowi.
![]()
Wydaje mi się, że w tabeli 1.3 jest błąd, chodzi o wzrost procentowy (wartości się nie zgadzają).
![]() Książka jest pierwszą w Polsce publikacją, która traktując o marketingu w Internecie, poświęca tak dużo miejsca pozycjonowaniu w wyszukiwarkach. Jako wspólnik firmy www.polishseo.com z uwagą śledzę wszystkie publikacje o pozycjonowaniu. Niestety ciągle ta dziedzina jest w Polsce słabo rozwinięta. Dzięki takim książkom jest szansa, że ludzie zrozumieją potrzebę i sens pozycjonowania w wyszukiwarkach. Co do samej książki dostrzegłem w niej kilka błędów merytorycznych ( w części poświęconej pozycjonowaniu ), ale kładę je na karb tego, iż dziedzina ta zmienia się tak szybko, o wiele szybciej, niż okres potrzebny na napisanie, złożenie i opublikowanie książki. Dziękuje autorowi za pomocną i interesującą lekturę.
![]()
Czasem wyjaśniane są rzeczy właściwie banalne, a czasem pomijane te, które warto byłoby rozwinąć... No ale co dla mnie proste to dla kogoś innego będzie zawile i na odwrót. Ogólnie przyjemna pozycja...
![]()
Publikacja ciekawa, przedstawiająca różne aspekty marketingu w Internecie. Tekst jest zrozumiały i czyta się go przyjemnie (szybko). Trendy wskazane w publikacji zapewne mają swoją kontynuację w dzisiejszych czasach - jednak fakt, że dane zebrane zostały ponad 10 lat temu powoduje, że pozycja ta jest już dość nieaktualna. Można także odnieść wrażenie, że publikacja zawiera opracowany dość duży zbiór danych, jednak wnioski z nich wyciągnięte nie są zbyt przydatne dla właściciela małej firmy.
![]() |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.