KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznesOcena: 5
Niewiele zagadnień w tej książce ma związek z guerilla marketingiem.
W zasadzie jest to poradnik, jak tanio zrobić reklamę, że powinniśmy drukować ulotki, broszury i robić inne materiały POS. Bez sensu, zero o inwencji, o przykładach naprawdę nietypowych działań marketingowych. Nie polecam tej książki, lepiej poszukać materiałów na blogach o marketingu partyzanckim. Forma książki to poradnik dla debili w stylu "schludne biuro sposobem na "sukces"
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.