KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Marketing internetowy w wyszukiwarkach
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony zawartością merytoryczną
tej książki. Dużo konkretów oraz sporo ilustracji dobrze dobranych do
treści. Autor podchodzi do tematu szeroko, pisząc o marketingu
internetowym jako o sumie klikunastu czynników wpływającyh na promocje
witryny. Myślę iż, jest to obowiązkowa pozycja dla ludzi z branży IT oraz
dla osób poważnie myślących o promocji w intenecie.
Książka jest naprawdę rewelacyjna. Polecam ją wszystkim!
Książka jest super, zawiera wiele ciekawych zagadnień. W tej książce mieszczą się informacje z: 1) pozycjonowania, 2) marketingu internetowego. Wszystko wytłumaczone, wyjaśnione polecam!!!
Polecam wszystkim, którzy już korzystają z marketingu
internetowego, jak i tym, którzy dopiero zaczną po lekturze tej pozycji.
Dzięki wiadomościom zawartym w tej książce otwiera się przed nami świat
zupełnie nowych możliwości, z których większość firm posiadających strony
internetowe nie zdaje sobie nawet sprawy. Niewątpliwie jest to najbardziej
aktualna i najpełniejsza książka poświęcona zagadnieniu marketingu
internetowego.
Bardzo przyjemnie się ją czyta, a zastosowanie się do wielu rad
wypisanych w książce przynosi stronie efekty już po 2 tygodniach.
Swoją przygodę z marketingiem internetowym rozpocząłem od czytania artykułów Tomka, pisanych na łamach Magazynu Internet. Lektura "Marketingu internetowego w wyszukiwarkach" pokazuje ogromną wiedzę Tomka z zakresu SEM, ale i rzadką w tej branży lekkość pióra. Polecam i czekam na nowe publikacje :)
Książka naprawdę bardzo ciekawa mam wiele pozycji o pozycjonowaniu ale ta książka je przewyższa. Moim zdaniem same konkrety co ma zastosowanie w internecie. Czytając komentarze natknąłem się na ocenę dostateczną:)macie porządne wskazówki a nawet coś więcej a resztę to sami pogłówkujcie a nie na gotowca czekacie:)))))))))))))) bardzo polecam tą pozycję tak naprawdę dla każdego kto zajmuje się pozycjonowanie lub zaczyna zgłębiać wiedzę. Jak na taką porcję wiedzy książka jest niedroga, aby więcej takich pozycji. Pozdrawiam
Książka Tomka jest wybitna pod kilkoma względami:
1. Jest pierwszą książką poruszającą temat SEM 2. Jest pierwszą książką opisującą SEO 3. Jest biblia dla każdego specjalisty ds. Marketingu w Wyszukiwarkach 4. Jest książką którą musi poznać każdy młody adept sztuki SEM 5. Jest książką ktorą czyta się lekko i przyjemnie
Bez dwóch zdań. Godna Polecenia
Książka bardzo dobrze przemyślana, w sposób zorganizowany i
konkretny wprowadza nas w meandry marketingu internetowego i nie
tylko... Naprawdę polecam
Ocena: 6
Naprawdę dobra książka. Przed jej przeczytaniem używaliśmy
marketingu "na nosa" - teraz wszystko się uporządkowało i skuteczność
promocji internetowej wyraźnie wzrosła. Jedyne zastrzeżenie to nieco
zaniedbane omówienie lokalnych wyszukiwarek na rzecz Google - ale ze
względu na potencjał tejże jest to uzasadnione. Polecam - ale zaznaczam,
że ważne jest przeczytanie całości zanim wyrobi się pogląd na temat tej
pozycji.
Obecnie piszę pracę magisterką związaną z zagadnieniem
marketingu w necie. Książka bardzo dobra, mało jest pozycji
informatycznych, które czyta się przyjemnie, w tym jednak przypadku, nawet
późna noc nie była w stanie oderwać od treści. Brawo tak trzymać.
Kupiłem tę książkę z myślą o pozycjonowaniu, pokazała mi
jednak, że reklama płatna również się opłaca. Autor opisuje narzędzia,
których zrozumienie dla laika jest dosyć czasochłonne oraz kosztowe.
Bardzo dobrze opisane jest dobieranie słów kluczowych, ocena pod względem
konkurencyjności i ew kosztów (lub "sił" potrzebnych żeby na daną frazę
się wypozycjonować).
Podsumowując:
Bardzo dobra pozycja dla osób, które nie wiedzą o temacie zupełnie nic
oraz dla zaawansowanych - dowiedzą się wiele o narzędziach dostępnych w
sieci.
Zakupiłam książkę Tomasza Frontczaka z polecenia i muszę powiedzieć, że nie żałuję wydanych pieniędzy. Od samego początku widać, że autor wie o czym chce pisać i doskonale zna temat. Poza tym informacje zawarte są w sposób przystępny i zrozumiały nawet dla kogoś, kto pierwszy raz słyszy hasło "marketing internetowy". Mogę śmiało polecić tę pozycję, każdemu, kto chce poznać tę jakże ciekawą i wciąż rozwijającą się dziedzinę. Nie dziwię się też, że w helionie osiągnęła już status bestsellera :)
W książce dużo miejsca poświęcono na opisanie możliwości Google
AdWords. Autor podpowiada jak nie stracić pieniędzy na reklamie w
internecie, tylko mieć z tego wymierne korzyści. Dlatego dużo miejsca
zajmują m.in. tak kluczowe sprawy, jak dobór właściwych słów kluczowych
oraz badanie i analiza efektywności reklamy. Autor również bardzo słusznie
radzi, że nie wolno skupiać się tylko na jednym typie reklamy w
internecie. Ważna jest umiejętna dywersyfikacja typów reklamy. Pomocne w
tym jest na pewno przedstawienie m.in. polskich systemów reklamy w
internecie. Podsumowując jest to na pewno pozycja dla tych, którzy chcą się
reklamować w internecie, oraz dla tych, którzy już to robią, ale chcą
poprawić efektywność tej reklamy.
Naprawdę świetna książka pokazująca, jak powinna wyglądać
skuteczna reklama w internecie. Napisana językiem zrozumiałym dla laika,
pozwoli na wdrożenie pomysłów w niej zawartych każdemu przedsiębiorcy.
Jestem bardzo zadowolony z tej pozycji. Tomasz Frontczak w
bardzo jasny i przejrzysty sposób tłumaczy zagadnienia związane z tematyką
książki. Choć większość poruszanych zagadnień nie była mi obca, cieszę
się, że mogłem ugruntować swoją wiedzę. Dobrze mieć ją pod ręką. Pracując
nad moim nowym serwisem Czewka.pl zamierzam wprowadzić kilka ciekawych
rozwiązań podsuniętych przez Pana Tomasza. Polecam tę pozycję!
Całkiem niezła pozycja. Mogę ją określić w następujący sposób: Zawsze wiedziałem, że gdzieś dzwoni, ale nie wiedziałem, w którym kościele. Mam pewną wiedzę z zakresu marketingu internetowego ale jest ona dość chaotyczna. Dzięki tej pozycji uporządkowałem swoją wiedzę. Czuję jednak pewien niedosyt. Na pewno wiele z informacji tam zawartych winno być rozwinięte. Cieszę się ktoś pozbierał w całość wiedzę w zakresie marketingu internetowego. Tak trzymać.
Nabyłem tę książkę niedawno i powiem szczerze zaskoczyła mnie zakresem omawianych zagadnień związanych z wyszukiwarkami. To solidna i przemyślana pozycja a autora znam z jego artykułów w MI, więc kupowałem niemal 100% spokojny, że nie wyrzucę pieniędzy w błoto. Plus książki to uniwersalność: świetnie się ją czyta profesjonalistom (łatwo uporządkować wiedzę, jaka przewija się przez fachowe fora dyskusyjne) a tym co stawiają w marketingu internetowym swe pierwsze kroki towarzyszyć powinna przez kolejne etapy wtajemniczenia :)
Do tego autor ma świetne pióro a z piszącymi o sprawach z obszaru informatyki jest tak, że albo mają dobrą wiedzę albo dobre pióro a tu tego albo na szczęście dla czytelnika nie trzeba stawiać :) Polecam
Świetna pozycja i szczerze mówiąc pierwsza w Polsce tak
rzetelnie przedstawiająca zagadnienia marketingu w wyszukiwarkach.
eMarketingowcom nie powinno się jej nawet polecać - nie poleca się lektury
absolutnie obowiązkowej, natomiast sądzę, że powinni po nią sięgnąć
również studenci (nie tylko kierunków informatycznych a ogólnie
marketingowych), którzy są świadomi w jakim kierunku rozwinie się
marketing w nauce i praktyce.
No i chyba każdy kto jest zainteresowany jak to te wyszukiwarki działają,
czemu są lepsze i gorsze i czemu ta a nie inna strona pojawia się jako
pierwsza na liście wyników.
Duży plus książki to przejrzysty układ - wyważone proporcje tekstu i
ilustracji - oraz bardzo dobry język (to opinie mojej koleżanki -
zatwardziałej humanistki), dzięki którym fajnie się ją czyta.
Ppolecam!
Najlepsza książka na rynku poruszająca zagadnienia marketingu
internetowego. Polecam
Ocena: 3
Nie wiem kto pisał poprzednie opinie, ale... po przeczytaniu 3/4 książki nie dowiedziałem się żadnych konkretów. Nie warto jej kupować dla jednego czy dwóch kilkustronicowych rozdziałów. Bardzo dużo zdezaktualizowanych informacji i powoływania się na raporty sprzed kilku lat. W porównaniu z "Wojownikiem SEO" miernota. W "Wojowniku..." konkrety znajduję praktycznie w każdym rozdziale. Nie polecam, pieniążki wyrzucone w błoto...
Za dużo odesłań do innych pozycji w necie… nieco pustego
pisania o niczym, według mnie mało praktyczna, powtarzanie oklepanych
standardów. Autor nie pracuje jako pozycjoner - więc skąd miał znać
praktykę. A jego długie wywody teoretyczne, szkoda czasu czytać. Byłem
również na wykładzie, który prowadził to samo - mało praktyki - dużo
gadania.
No nie, nie tego się spodziewałem po tej książce. Znajduje się
w niej bezsensowne biadolenie, jak opis kiedy powstały wyszukiwarki,
statystyki itp. Po tej książce spodziewałem się solidnej wiedzy jak
zareklamować swoją stronę, a znalazłem... Jakieś niekonkretne rzeczy
zupełnie nie mające się do marketingu...
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.