KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer
Rzadko kiedy w książce o marketingu jest tyle "mięsa". I choć od jej publikacji minęło już parę lat, nie zdezaktualizowała się, choć sporo miejsca poświecą internetowi. Bardzo polecam!
Bardzo dobra książka, ale niestety Onepress postanowił nie tłumaczyć indeksu. Bardzo często spotykałem się z sytuacją w której chciałem przypomnieć sobie konkretne pojecie, a brak indeksu bardzo utrudniał jego znalezienie
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.