KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem
Wyjątkowe podejście do lojalności, chyba jedyne takie w Polsce. Materiał poparty wieloma przykładami prawdziwych programów lojalnościowych. Czytałem już 3 razy
![]()
Warta polecenia. Kompetentna. Przemyślana oraz pełna inspiracji.
![]()
Kompletny gniot.
strata czasu:
pierwszy rozdział-"Dlaczego" (dlaczego napisał tą książkę)
drugi rozdział-"jaka ma być ta książka?"(zanudzanie własnymi problemami)
dalej jest jeszcze gorzej- "co to jest cena?"(sążnista definicja), "co to jest marketing" (cały rozdział)
i tak dalej aż do połowy, resztę przewertowałem.
Panie Tesławski! oddaj mi pieniądze !
![]() |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.