KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
Jedynym "grzechem" tej książki jest delikatnie nietrafiony tytuł. Ale za to jest świetnie napisana i zawiera bardzo przydatną wiedzę. Także z czystym sumieniem mogę ją polecić.
![]()
Książka ciekawa chociaż nie dostaniemy w niej przepisu "gdzie kliknąć żeby osiągnąć sukces". Nie znajdziemy tu jednak żadnych praktycznych informacji więc jeśli oczekujesz, że po przeczytaniu tej książki będziesz rządzić umysłami mas to jesteś w grubym błędzie. Tu dowiesz się tylko jakie są techniki i jak można je zastosować. Dobry punkt startowy do tematu. Daje dużo do myślenia w szczególności, że czytając książkę czytelnik myśli o tym, że przecież to zna i sam się tak zachowuje (choć nie zawsze ).
Osobiście polecam.
![]()
Książkę zdecydowanie mogę polecić komuś, kto chce otworzyć dochodowy sklep internetowy, natomiast nie polecam (czytaj: polecam, ale tylko gdy ma się chwilę wolnego czasu na 150 stroniczek i nie przeszkadza komuś odbieganie treści od tytułu) projektantom stron WWW. Książkę oceniam na 4, ponieważ potrafi przyciągnąć uwagę czytelnika i jednak znajdują się w niej treści, które osobiście uważam za cenne, pomimo że sam jestem projektantem.
![]()
Przeczytałam właśnie opinie moich poprzedników na temat książki i z jednej strony mogę się zdecydowanie z nimi zgodzić, z drugiej strony, nie do końca…
Owszem, książka rzeczywiście prezentuje głównie wyniki badań i ich interpretacje. Nie zawiera jasnych wskazówek „zrób to i to aby osiągnąć sukces”. Ale,… przecież nie ma złotego środka do osiągnięcia sukcesu. Przedstawione w książce przykłady są na tyle czytelne, że każdy świadomy czytający jest w stanie poprzez przykłady samodzielnie wyciągnąć wnioski jak zastosować je w praktyce.
Ja sama ocenię książkę na 4 czyli książka jest dobra - ponieważ mimo wszystko czuję niedosyt po przeczytaniu jej, chciałbym aby było tego więcej i by była zdecydowanie dłuższa. Nie mniej, książka na pewno jest wciągająca i może być dobrą lekturą do poduszki.
![]()
Chciałem się podzielić swoimi odczuciami związanymi z ową pozycją tuż po jej przeczytaniu.
Książka ma 160 stron przy czym warto dodać, że niespełna 140 z nich to główna treść książki.
Wiele stron (znaczna większość) przedstawia opisy badań na ludzkim zachowaniu i NIESTETY
praktycznych porad związanych bezpośrednio ze stronami internetowymi
jest niewiele. Każdemu zagadnieniu towarzyszą wyżej wspomniane badania, które nie każdego mogą zainteresować.
Piszę tutaj głównie o osobach, które spodziewają się po książce wyłącznie konkretnych wskazówek i porad.
Reasumując, książka mi się podobała, informacji praktycznie przydatnych jest niewielka ilość, uważam też, że cena jest zbyt wysoka. Ale wiadomo NOWOŚĆ...
![]()
Książka mierna. Tak jak już ktoś napisał. Kopia Cialdiniego. 3/4 treści to interpretacje badań Cialdiniego a na koniec 1-2 strona pomysłów jak to się ma do stron WWW.
Książkę kupiłem bo temat mnie dotyka osobiście i sobie ją zatrzymam. Nie będę oddawał, ale treść jest mierna.
Nie wiem, kto ją recenzował, ale ja bym takiej pozycji na rynek nie wypuścił.
W większości książka trochę nie na temat.
![]()
Książka bardzo słaba. Jeśli czytałeś Cialdiniego, nie dowiesz się z niej nic nowego. Wskazówki autorki banalne. Szkoda na nią pieniędzy.
![]()
Spodziewałam się więcej. Opisy badań -ok, mogą być ciekawe, ale za mało odniesień do stron internetowych. Za mało przykładów, za mało praktycznych porad.
![]()
Tytuł sugeruje, że autorka będzie wywodzić się nt. polepszenia jakości stron WWW. Niestety okazuje się, że 90% książki to własna interpretacja " Wywierania wpływu na ludzi" R. Cialdiniego.
Jeśli ktoś nie czytał jego książki lub chce poczytać o metodach wywierania wpływu to zapraszam do przeczytania. Jeśli chcesz ulepszać swoją stronę proponuję każdą inną ksiażkę!!
![]() |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.