KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
Jedynym "grzechem" tej książki jest delikatnie nietrafiony tytuł. Ale za to jest świetnie napisana i zawiera bardzo przydatną wiedzę. Także z czystym sumieniem mogę ją polecić.
Książka ciekawa chociaż nie dostaniemy w niej przepisu "gdzie kliknąć żeby osiągnąć sukces". Nie znajdziemy tu jednak żadnych praktycznych informacji więc jeśli oczekujesz, że po przeczytaniu tej książki będziesz rządzić umysłami mas to jesteś w grubym błędzie. Tu dowiesz się tylko jakie są techniki i jak można je zastosować. Dobry punkt startowy do tematu. Daje dużo do myślenia w szczególności, że czytając książkę czytelnik myśli o tym, że przecież to zna i sam się tak zachowuje (choć nie zawsze ).
Osobiście polecam.
Książkę zdecydowanie mogę polecić komuś, kto chce otworzyć dochodowy sklep internetowy, natomiast nie polecam (czytaj: polecam, ale tylko gdy ma się chwilę wolnego czasu na 150 stroniczek i nie przeszkadza komuś odbieganie treści od tytułu) projektantom stron WWW. Książkę oceniam na 4, ponieważ potrafi przyciągnąć uwagę czytelnika i jednak znajdują się w niej treści, które osobiście uważam za cenne, pomimo że sam jestem projektantem.
Przeczytałam właśnie opinie moich poprzedników na temat książki i z jednej strony mogę się zdecydowanie z nimi zgodzić, z drugiej strony, nie do końca…
Owszem, książka rzeczywiście prezentuje głównie wyniki badań i ich interpretacje. Nie zawiera jasnych wskazówek „zrób to i to aby osiągnąć sukces”. Ale,… przecież nie ma złotego środka do osiągnięcia sukcesu. Przedstawione w książce przykłady są na tyle czytelne, że każdy świadomy czytający jest w stanie poprzez przykłady samodzielnie wyciągnąć wnioski jak zastosować je w praktyce.
Ja sama ocenię książkę na 4 czyli książka jest dobra - ponieważ mimo wszystko czuję niedosyt po przeczytaniu jej, chciałbym aby było tego więcej i by była zdecydowanie dłuższa. Nie mniej, książka na pewno jest wciągająca i może być dobrą lekturą do poduszki.
Chciałem się podzielić swoimi odczuciami związanymi z ową pozycją tuż po jej przeczytaniu.
Książka ma 160 stron przy czym warto dodać, że niespełna 140 z nich to główna treść książki.
Wiele stron (znaczna większość) przedstawia opisy badań na ludzkim zachowaniu i NIESTETY
praktycznych porad związanych bezpośrednio ze stronami internetowymi
jest niewiele. Każdemu zagadnieniu towarzyszą wyżej wspomniane badania, które nie każdego mogą zainteresować.
Piszę tutaj głównie o osobach, które spodziewają się po książce wyłącznie konkretnych wskazówek i porad.
Reasumując, książka mi się podobała, informacji praktycznie przydatnych jest niewielka ilość, uważam też, że cena jest zbyt wysoka. Ale wiadomo NOWOŚĆ...
Książka mierna. Tak jak już ktoś napisał. Kopia Cialdiniego. 3/4 treści to interpretacje badań Cialdiniego a na koniec 1-2 strona pomysłów jak to się ma do stron WWW.
Książkę kupiłem bo temat mnie dotyka osobiście i sobie ją zatrzymam. Nie będę oddawał, ale treść jest mierna.
Nie wiem, kto ją recenzował, ale ja bym takiej pozycji na rynek nie wypuścił.
W większości książka trochę nie na temat.
Książka bardzo słaba. Jeśli czytałeś Cialdiniego, nie dowiesz się z niej nic nowego. Wskazówki autorki banalne. Szkoda na nią pieniędzy.
Spodziewałam się więcej. Opisy badań -ok, mogą być ciekawe, ale za mało odniesień do stron internetowych. Za mało przykładów, za mało praktycznych porad.
Tytuł sugeruje, że autorka będzie wywodzić się nt. polepszenia jakości stron WWW. Niestety okazuje się, że 90% książki to własna interpretacja " Wywierania wpływu na ludzi" R. Cialdiniego.
Jeśli ktoś nie czytał jego książki lub chce poczytać o metodach wywierania wpływu to zapraszam do przeczytania. Jeśli chcesz ulepszać swoją stronę proponuję każdą inną ksiażkę!!
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.