Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi



Jeżeli jesteś sprzedawcą lub pracujesz w marketingu - powinieneś przeczytać tę pozycję.

Ocena: 6

 

Niezbędnik każdego handlowca. Trzeba ją mieć. Polecam!!

Ocena: 6 , Piotr

 

Książka z gatunku doskonałych! Świetnie napisana, z naprawdę ciekawymi poradami dotyczącymi zarządzania i relacji z klientami. Widzę, że nie jestem odosobniony w tej opinii i wszyscy poprzednicy też uważają, że "Klient w centrum uwagi" to bardzo dobra książka. Nie pozostaje nic innego, jak polecić ją Państwu!

Ocena: 6 , Anna

 

Kupiłem wczoraj i już połowa lektury za mną. Skuszony poprzednimi książkami Roberta Zycha - "Gen Sprzedawcy" i "Lider Sprzedaży" postanowiłem zapoznać się z najnowszą pozycją. Wciągnąłem się bez reszty. Bardzo cenię sobie doświadczenie i widzę Pana Roberta.

Ocena: 6 , Marceli Nowak

 

Świetna książka - po prostu!

Ocena: 6 , Henryk K.

 

Książka pozwala spojrzeć na wykonywaną przez siebie pracę z innej perspektywy! Doskonała lektura dla wszystkich, którzy chcą swoje umiejętności z zakresu zarządzania zespołami sprzedażowymi polepszyć, "unowocześnić". Zdecydowanie jedna z najlepszych książek biznesowych, jakie miałem okazję przeczytać w ciągu ostatniego roku. Polecam tę książkę!

Ocena: 6 , Artur Kowalewski

 

Pozycja obowiązkowa dla wszystkich sprzedawców oraz osób, które zajmują się na co dzień handlem. Wiele wyjaśnia i rozjaśnia w głowie. Świetna książka, doskonale wydana, z wieloma praktycznymi (co ważne) poradami, z których można skorzystać w trudnych momentach, w chwilach zwątpienia, czy też wtedy, gdy zespół nas zdenerwuje albo rozczaruje.

Ocena: 6 , J.H.

 

Rzadko wystawiam maksymalne oceny książek o biznesie. "Klient w centrum uwagi" to wszystko o zarządzaniu zespołem sprzedażowym i obsługą klienta, w pigułce. Przemawiające do wyobraźni przykłady, przemyślane pomysły i rozwiązania. Polecam i poświadczam wysoką jakość. :-)

Ocena: 6 , Emil Kurka

 

Widzę, że nie będę osamotniony w opinii... Książka jest doskonała. Przebrnięcie przez nią zajęło mi 2 wieczory, razem z czasem na robienie notatek, które pomagają mi po dziś dzień w pracy. :-) Lektura naprawdę wyczerpująca, ciekawie przedstawiająca temat sprzedaży, zespołów handlowych etc. Nie ma się do czego przyczepić. To trzeba przeczytać!

Ocena: 6 , F.G.

 

Fenomenalna książka! Trzy egzemplarze kupione jako prezenty dla kolegów i koleżanek w firmie. Innowacyjne podejście do klienta, który dla Roberta Zycha nie jest petentem, a istotą myślącą!

Ocena: 6 , Jerzy F.

 

Przedmówcy wszystko co najlepsze na temat tej książki napisali. Czyta się szybko, bo napisana jest niezwykle zgrabnie. Sporo przydatnej wiedzy, multum ciekawostek. Idealna książka dla osób, które zarządzają ludźmi. Po prostu!

Ocena: 6 , Marcin S.

 

Zawsze czekam na nowe książki Roberta Zycha, tak samo było i w tym przypadku. Świetne przykłady działań w firmach, doskonałe case study i wiele naprawdę przydatnych porad, w jaki sposób rozmawiać z Klientami. Majstersztyk, który zasługuje tylko i wyłącznie na najwyższą ocenę.

Ocena: 6 , Adam Felicjański

 

Doskonała pozycja dla osób, które są członkami zespołów sprzedażowych. Świetna lektura, która uzupełniła moją wiedzę o bardzo wartościowe kwestie, które mogę sama wdrożyć na co dzień. Kojarzę Roberta Zycha od lat, miałam okazję uczestniczyć w jednym z prowadzonych przez niego szkoleń. Pełen profesjonalizm, który się czuło również czytając tę książkę.

Ocena: 6 , Kasia Lorenz

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.