KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Język niemiecki w IT. RozmówkiOcena: 5
Książka całkiem spoko dla początkujących, jednak trochę przeszkadza mi jakość nagrań, kłuje w uszy polski akcent, ale da się przyzwyczaić.
Książka wygląda ok, ale audiobook?! Czytany przez autora w tak strasznym niemieckim... Gimnazjaliści płynniej czytają. Straszne! Jak mam ufać książce, skoro autor nie potrafi mówić po niemiecku? :O
Ksiazka nie urywa, a szkoda, bo brakowaloby jeszcze troszke nakladu pracy. Przede wszystkim, co w niej znajdziemy? Autor przedstawia na kazdej stronie krotki dialog miedzy pracownikiem IT a osoba, potrzebujaca wsparcia przez telefon. Na kolejnej stronie mamy tlumaczenie napisane juz w jezyku polskim oraz kilka zwrotow lub slow na ktore warto zwrocic uwage. To jest ok, ale mogloby byc tego jednak troche wiecej... Problematyka zostala podzielona na odpowiednie kategorie. Nic oprocz tego nie znajdziemy w ksiazce.
Co mnie mocno rozczarowalo to audiobook. Chcialem sobie 'zabrac' ksiazke na silownie w formie mp3 i troche sie przerazilem. Jakosc audiobooka jest strasznie slaba. Tu nie chodzi o to, czy ktos czyta poprawnie czy nie. Za granica od nie nativ-speakerow nie wymaga sie idealnego jezyka, ale slaby mikrofon, szumy i nierowna glosnosc daje po uszach...
Zawartość tekstową publikacji oceniam jako dobrą. Jedyny m, aczkolwiek istotnym mankamentem tej książki jest słaba jakość nagrań oraz brak nativespeaker'ów.
Takie uwagi po wstępnym przesłuchaniu parę MP3 z audiobooka:
1. Dialogi czytane przez polskich lektorów, wymowa trochę razi. (Moja znajomość niemieckiego jest pomiędzy poziomem A2/B1)
2. W tle słychać lekki pogłos.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.