KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Dużo ciekawych informacji, polecam.
książka bardzo ciekawa i pouczająca - warto przeczytać
Książka w sposób atrakcyjny, zrozumiały i przekonujący informuje jak wpływać na zachowania klientów, pokazuje sztukę podnoszenia efektywności sprzedaży jako element konieczny do osiągnięcia sukcesu. Polecam serdecznie! Filip Ficnerski
Tak zaniedbana dziedzina biznesu w końcu podana na talerzu. Polecam gorąco.
Książka bardzo akademicka, a liczyłam na bardziej praktyczne podejście.
Po opisie spodziewałem się książki która rzetelnie przedstawi podstawowe techniki i metody stosowane w "merczu".
W praktyce otrzymałem broszurkę reklamową firmy consultingowej prowadzonej przez autorów którzy popełnili to dzieło.
Książka jest pełna ogólników z szeroko rozumianego marketingu. O konkretnych technikach merchandisingu jest tylko ostatni rozdział, który swoją objętością przypomina artykuł z czasopisma popularnonaukowego.
Zakup tej książki to zmarnowane 10zł.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.