KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
Książka, którą każdy marketing manager, HR, PR, EB czy CX Manager powinien nie tylko przeczytać ale wykorzystać w swojej pracy. Konkretna, praktyczną i z mnóstwem praktycznych inspiracji
Dobry punkt startu dla osób, które chcą zacząć
Świetna pozycja! "Instrukcja obsługi ścieżki klienta[...]" Kasi Michalak to niezwykle inspirująca lektura. To absolutna konieczność na półce zarówno dla osób początkujących w CX jak i osób, które mają ugruntowaną wiedzę. Przez lekkie pióro autorki, przewodnik wchłonięty przeze mnie w jedno popołudnie.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.