Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps



Książka, którą każdy marketing manager, HR, PR, EB czy CX Manager powinien nie tylko przeczytać ale wykorzystać w swojej pracy. Konkretna, praktyczną i z mnóstwem praktycznych inspiracji

Ocena: 6 , Adam

 

Dobry punkt startu dla osób, które chcą zacząć

Ocena: 6

 

Świetna pozycja! "Instrukcja obsługi ścieżki klienta[...]" Kasi Michalak to niezwykle inspirująca lektura. To absolutna konieczność na półce zarówno dla osób początkujących w CX jak i osób, które mają ugruntowaną wiedzę. Przez lekkie pióro autorki, przewodnik wchłonięty przeze mnie w jedno popołudnie.

Ocena: 6 , Julia

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.