KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Warta przeczytania
![]()
Godna pozycja na dzień dobry. Otrzymałem odpowiedź na temat konfiguracji celów oraz zdarzeń.
![]()
Bardzo fajny podręcznik dla początkujących, pozycja naprawdę dobra na start.
![]()
Analytics teraz to standard. Książka ciekawa i przystępna. Wszystko jednak trzeba sprawdzić w praktyce. Słabo potraktowany temat mierzenia kontaktów telefonicznych, a to też jest możliwe np. przez coś takiego jak calltracker. Mnie to interesowało ze względu na spory udział rozmów, które generują działania marketingowe. A to jest często nieodkryty element mierzenia skuteczności reklam.
![]()
Faktycznie napisana przystępnym językiem, ale w większości to marketingowe banały, w stylu "możesz zrobić", z dużą dawką pozytywnego entuzjazmu.
Kupiłem ją dla naszych marketingowców, ale żaden nie potrafił przy jej pomocy w GA zdefiniować sobie Konwersji, Celów, zdarzeń, widoków, filtrów etc. Dowiedzieli się tylko że mogą, ale po tek lekturze nadal nie potrafią z tego korzystać.
![]() |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.