KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Fioletowa Krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny
Niewiele książek zasługuję na ocenę celującą. Ta zasługuje
podwójnie. Jeżeli osoby zajmujące się marketingiem zapoznają się z tą
książką, efektywność marketingu w ich firmach może zwiększyć się
kilkadziesiąt lub kilkaset razy.
"Bardzo dobry" oznacza "do niczego". Dlaczego tak jest? Odpowiedź na to
pytanie znajduje się w tej książce.
Ocena: 5 , Jarosław Zacharski
Całkowicie zgadzam się z opinią, iż książka jest co najwyżej przeciętna. Nie warto wydawać 29,90 PLN tylko po to, aby dowiedzieć się, iż Twój produkt lub usługa ma być wyjątkowa.
Książka co najwyżej przeciętna. Fakt przytoczone przykłady są
OK ale komentarze autora są po prostu żenujące, traktuje czytelnika jak
kretyna. Książka dla Amerykanów.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.