Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji



Adrian Andrzejczyk po raz kolejny dostarcza wartościową pozycję, tym razem skupiającą się na Data Driven Marketing. Książka jest podzielona na dwie części pierwsza to wprowadzenie do marketingu danych, a druga to praktyczny przewodnik pełen narzędzi i wskazówek. Autor przedstawia konkretne narzędzia analityczne i omawia procesy związane z wdrażaniem marketingu opartego na danych, czyniąc to przystępnie nawet dla osób mniej zaawansowanych. Dzięki bogatemu materiałowi graficznemu i zwięzłym wyjaśnieniom, książka jest świetnym źródłem wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej.

Ocena: 5 , Marcin

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.