KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Adrian Andrzejczyk po raz kolejny dostarcza wartościową pozycję, tym razem skupiającą się na Data Driven Marketing. Książka jest podzielona na dwie części pierwsza to wprowadzenie do marketingu danych, a druga to praktyczny przewodnik pełen narzędzi i wskazówek. Autor przedstawia konkretne narzędzia analityczne i omawia procesy związane z wdrażaniem marketingu opartego na danych, czyniąc to przystępnie nawet dla osób mniej zaawansowanych. Dzięki bogatemu materiałowi graficznemu i zwięzłym wyjaśnieniom, książka jest świetnym źródłem wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.