KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
CRM. Relacje z klientami
Naprawdę podstawowa pozycja dla tych co chcą zacząć i dla tych co już coś wiedzą o CRM. bardzo fajnie napisana, prostym językiem. miło się czyta. konkretna wiedza w zrozumiałym przekazie. BARDZO MOCNO POLECAM!
Książka b. ciekawa zarówno dla laika jak i profesjonalisty.
Wyprzedza czas w Polsce o jakieś 1,5 roku. Polecam!
Bardzo dobra książka. CRM przedstawione jest z każdej strony. Duży nacisk na praktykę i prawidłowe zastosowanie. Nadaje się zarówno dla osób zaznajomionych z omawiana tematyka jak i dla nowicjuszy.
Ocena: 6
Dobry towar. Dowiesz się czym jest Crm bo prawdopodobnie nie wiesz lub mas patologiczna perspektywe na to. Ksiazka stara ale aktualna.
Ciekawe. Bardzo przydałaby się taka książka osadzona w naszej rzeczywistości.
Ocena -- 5. Ponieważ 6 moim zdaniem należałaby się gdyby autor podszedł do tematu CRM mniej teoretycznie oraz więcej poświęcił miejsca opisie wdrażania systemu CRM w przedsiębiorstwie.
Książka warta przeczytania, ponieważ omawiane są w niej ważne zagadnienia na temat CRM. Trzeba pamiętać, że samo CRM to nie tylko systemy informatyczne dla przedsiębiorstw, ale przede wszystkim sposób relacji. W firmie, gdzie zajmujemy się systemami CRM (www.crm7.pl) mamy tę książkę. Naprawdę dobrze się czyta, a materiał jest porządnie przygotowany.
Zagadnienie potraktowane dość kompleksowo, niestety tylko od
strony teoretycznej. Nieco brakuje odniesień do praktyki, opisu, czy oceny
istniejących systemów, a także sposobu ich wdrażania.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.