KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu
Bez najmniejszego zawahania daję szóstkę, bo książka jest na prawdę wybitna. To "must have" w biblioteczce managera marketingu. Jak to się stało, że Red Bull, napój przegrywający z kretesem wszelkie testy smakowe stał się najpopularniejszym na świecie napojem energetyzującym? Dlaczego nigdy nie jest on promowany w drodze degustacji w supermarketach? W jaki sposób rehabilitacyjne buty Dr. Martens stały się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych produktów obuwniczych na rynku?
Dlaczego kontekst występowania marki jest tak ważny dla jej pozycjonowania na rynku?
Odpowiedzi na te i wiele innych fascynujących pytań znajdziesz w tej właśnie publikacji. Tak właśnie rodzą się kultowe marki!
Ocena: 5 , Wojciech Wylon |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.