Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu



Bez najmniejszego zawahania daję szóstkę, bo książka jest na prawdę wybitna. To "must have" w biblioteczce managera marketingu. Jak to się stało, że Red Bull, napój przegrywający z kretesem wszelkie testy smakowe stał się najpopularniejszym na świecie napojem energetyzującym? Dlaczego nigdy nie jest on promowany w drodze degustacji w supermarketach? W jaki sposób rehabilitacyjne buty Dr. Martens stały się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych produktów obuwniczych na rynku? Dlaczego kontekst występowania marki jest tak ważny dla jej pozycjonowania na rynku? Odpowiedzi na te i wiele innych fascynujących pytań znajdziesz w tej właśnie publikacji. Tak właśnie rodzą się kultowe marki!

Ocena: 6 , Piotr Ćwiertniewski

 

Ocena: 5 , Wojciech Wylon

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.