KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Biblia copywritingu
Kopalnia wiedzy.
doskonala książka naszpikowana konkretami
Dobry tekst sprzedaje, napisał o tej książce Paweł Tkaczyk. To powinno wystarczyć, żeby każdy, kto pracuje z klientem, kto prowadzi jakikolwiek biznes poznał zasady budowania relacji z klientem na długo i skutecznie. Uwielbiam teksty Darka, czytam go od dawna, od nie uczyłam się komunikacji mailowej.
Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać musisz tę książkę mieć. Przyszła dzisiaj, cieplutka z wydawnictwa. Zrobiłam malutka przerwę na zrobienie kawy i napisanie recenzji. Nie mogę dłużej czekać, bo wiem, że TY tej książki potrzebujesz. Przykłady, pomysły, genialna wiedza, jasny język. Nie czekaj, kupuj.
Ta książka jest świetna, jestem freelancerem i uważam, że ta pozycja znacznie przydała mi się w mojej pracy. Moje newslettery są znacznie lepsze i chętniej klikane!
Przydatna pozycja! Zdecydowanie warto przeczytać.
Autor bez zbędnej teorii wprowadza czytelnika w świat tekstów sprzedażowych. Podaje praktyczne porady, przykłady oraz schematy do wykorzystania w zasadzie "od zaraz". Pokazuje też, że copywriting to nie sielanka, tylko ciężka praca - choć można iść na skróty. W iście perfekcyjny sposób łączy klasyczne techniki sprzedażowe z przekazem tekstowym. Polecam!
Polecam! Twoje teksty będą o wiele lepsze, nie mówię już o zarobkach ;)
Cholernie dobra książka! Myślałem, że przerobiłem już wszystkie materiały od Darka, ale pisząc Biblię Copywritingu przeszedł sam siebie. Niepublikowane dotąd treści i najistotniejsze wskazówki podane w formie przystępnej pigułki. To lubię.
Książka 10/10. Jeśli chcesz napisać swoją pierwszą ofertę sprzedażową - obowiązkowa do przeczytania. To jest podręcznik copywritingu - manual - instrukcja krok po kroku. Kupuj, czytaj i sprzedawaj!
Jestem po lekturze Biblii Copywritingu. Tego mi brakowało. Przypomniała mi, że tak właśnie krok po kroku tworzyłem swoje najlepsze teksty z Dynatextem pod ręką. Pytanie po pytaniu, a tekst sam się pisał i świetnie sprzedawał. Taki copywriterski kompas w druku :)
Zdziwiłem się, że Biblia copywritingu liczy tylko 200 stron. Po przeczytaniu okazało się, że Darek w niecałych 200 stronach zawarł samo mięso! Bez rozwadniania i lania wody. Jak dla mnie jest to narzędzie, które będę wykorzystywał w codziennej pracy. Bo tego mi brakowało. Przepisu, by krok po kroku za każdym razem stworzyć cholernie skuteczny tekst sprzedażowy.
Jak pisać angażujące teksty?
Co robić, by klienci kupowali?
Czy jeden tekst może zdziałać więcej niż zawodowy handlowiec?
Odpowiedź jest jak zawsze gdzieś po środku. By oszczędzić Ci błądzenia w ciemnościach i niepewności, przygotowałem ten odcinek. Opowiadam w nim o książce Biblia Copywritingu autorstwa Darka Puzyrkiewicza.
W przyszłości pojawią się transkrypcje podcastu, jednak chwilowo zapraszam do wysłuchania. Znajdziesz tam informacje o tym:
– czym jest copywriting i dlaczego warto ten temat zgłębiać;
– kim jest autor i czy można mu zaufać;
– dla kogo jest ta książka i czy warto ją czytać;
– jakie są najważniejsze lekcje, które możesz z niej wyciągnąć.
Więcej o książce w formie audio znajdziesz tutaj:
http://www.ksiazkiktoreucza.pl/ksiazki-ktore-ucza-1-biblia-copywritingu/
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.