KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Biblia content marketingu
Nie czytaj tej książki w pracy! Kiedy przyszła, wyglądała na tyle niewinnie, że postanowiłam zerknąć. Tylko zerknąć.
Potem nie mogłam się oderwać. Pomijając już fakt, że świetnie się ją czyta (ale czego innego się spodziewać po Autorze), to jest przede wszystkim skarbnicą wiedzy.
Są w niej zagadnienia, które znałam wcześniej z kursów, ale tutaj Autor pokazuje je w nowym ujęciu. "Biblia Content Marketingu" to kompendium, które bardzo porządkuje wiedzę i prowokuje do przemyślenia na nowo starych, utartych metod i schematów pisania. Wybija z codziennej rutyny i wręcz zmusza, żeby wejść na inny poziom marketingu i copywritingu.
Darek proponuje rozwiązania, których nie zaakceptowałabym od nikogo innego. Plan treści, plan promocji - nie lubię planować i średnio mi to idzie - ale w tym wydaniu jest nawet znośne i oszczędza mnóstwo czasu.
Ot taka cieniutka książka, w sam raz na popołudnie przy kawie. Uprzedzam Cię, bo kiedy otworzysz to Twój sposób postrzegania rzeczywistości diametralnie się zmieni. Przetransportujesz się do świata, z którego nie będzie powrotu. I dobrze bo obudzisz się ze snu i wreszcie zrozumiesz jak rozegrać contentową partyjkę tak abyś to Ty miał Asa w rękawie :) A co najważniejsze to nie książka sezonowa. Jak na biblię przystało ma ponadczasowe przesłanie.
Kolejna książka Darka o tym jak skutecznie pisać aby skutecznie sprzedawać. Można by się zastanowić po co kolejna książka, przecież napisał już dwie bardzo dobre książki. Po przeczytaniu mogę powiedzieć, że warto kolejną książkę Darka przeczytać. Głównym powodem jest to, że wszystkie książki się uzupełniają i tworzą spójną całość. Forma przedstawienia tematu jest konkretna, bez wypełniaczy, nie liczy kilkuset stron, bo po co. Nie chodzi o ilość ale o jakość. Można powiedzieć, że Darek tworzy mapę marketingu, po której można i trzeba się bezpiecznie poruszać. Warto przeczytać ale przede wszystkim warto to wykorzystać i wdrożyć w życie. Darek nie daje gotowej recepty jak napisać najlepszy tekst, którzy sprzedaje. Pokazuje warsztat ze sprawdzonymi metodami jak tworzyć dobre i skuteczne teksty. Teksty same się nie napiszą, trzeba je napisać samemu.
Skondensowana wiedza, bez lania wody. To nie instrukcja z przykładami ? i dla mnie jest to ogromna zaleta. Gros informacji już wcześniej posiadałem w swoich zasobach, niemniej ? jestem bardzo zadowolony z lektury. To jak wymiana doświadczeń z Darkiem, tyle że tym razem jestem czytelnikiem, odbiorcą świetnie napisanej historii. Historii o tym, jak pisać, aby być skuteczniejszym i mieć z tego frajdę. Dziękuję Dariuszu.
Rewelacyjna książka. Porządkuje wiele koncepcji związanych z content marketingiem. Dzięki wielu narzędziom opisanym w treści nigdy nie kończą się tematy do pisania, nie ma problemu z rozpoczęciem i do tego jest kilka pomysłów na posty/artykuły na już od razu.
Szkoda, że tych gwiazdek tylko sześć.
Książkę się czyta bardzo szybko i łapczywie, bo informacja goni informację i często przychodzi na myśl "Aha, a to o to chodzi", dziękuję.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.