KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
Po przeczytaniu tej książki nauczyłem się badać zadowolenie klientów sklepu, badać potrzeby klientów - czy produkt, który chciałbym wprowadzić do sklepu przyjmie się, co robić z produktami, które nie przynoszą zyski, czy warto robić promocje, czy klienci zaakceptują wyższą cenę itd. W mojej ocenie pozycja obowiązkowa każdego menedżera, w biznesie ważne jest podejmowanie trafnych i właściwych decyzji w odpowiednim miejscu i czasie. Do książki dodano płytę CD na której znalazłem gotowe narzędzia do badań marketingowych. Jedyny minus to cena, niecałe 60 zł to jednak sporo jak na książkę w polskich warunkach.
![]() |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.