KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
Książka trafia w swój czas - o autentyczności będzie tylko głośniej. Bardzo dobre proporcje pomiędzy wyjaśnieniem i argumentowaniem, dlaczego autentyczność jest potrzebna, a konkretnymi poradami, jak autentycznie pisać i opowiadać o swoim biznesie. Warto poświęcić jej swój czas.
Bardzo ciekawa i inspirująca książka. Polecam wszystkim, którzy prowadzą swoją firmę i budują swoją markę w internecie – choćby pisząc bloga.
To jest swietna ksiażka. Takiej mi brakowało na rynku, a wydaje się, że to jest teraz trend który będzie coraz bardziej popularny. Lektura obowiazkowa dla tych co prowadzą swoją firmę lub o niej myślą. To też lektura obowiazkowa dla liderów społecznych i organizacji pozarządowych, dzieki temu miałby szansę swój przekaz ulepszyć.
Przegadana książka. Może zainteresuje kogoś kto jest zupełnie nie obeznany komunikacji, zaczynającego mały biznes. Jednak książka wydaje się być pozycjonowana jako publikacja z dużą ilością merytorycznych treści także dla specjalistów. A tak nie jest - stąd zła ocena. Szkoda, bo zapowiadało się dobrze z opisów i recenzji. Pieniądze wydane na marne, po to by przeczytać: "warto być autentycznym w komunikacji".
Książka totalnie przegadana, tak naprawdę jej całą zawartość można opisać w kilku zdaniach:
1. Warto wysyłać autentyczny przekaz (większość książki to powtarzanie tej tezy, a nie pisanie jak taki przekaz formułować).
2. Pani autorka pomogła wielu ludziom w formułowaniu autentycznego przekazu (wielokrotnie powtarzana historia w stylu: X zgłosił się do autorki, autorka pomogła X [z reguły nie jest napisane jak konkretnie], X był zadowolony).
3. Książka podaje kilka zupełnych podstaw na temat sporządzania tekstów na strony internetowe - na przykład to, że powinien być "Call to action" ("zamów teraz", "zarejestruj się" itd.). To jest jedyna sensowna zawartość tej książki. Jednak nawet te podstawy są w niej słabo opisane, o wiele lepiej można się ich nauczyć z dowolnego darmowego poradnika na ten temat.
Pod względem poświęconej liczby stron te 3 rzeczy wyglądają mniej więcej tak: Punkt 1: 80%, Punkt 2: 18%, Punkt 3: 2%.
Gratuluję, jak to przeczytaliście to już znacie całą treść książki.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.