KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
Książka trafia w swój czas - o autentyczności będzie tylko głośniej. Bardzo dobre proporcje pomiędzy wyjaśnieniem i argumentowaniem, dlaczego autentyczność jest potrzebna, a konkretnymi poradami, jak autentycznie pisać i opowiadać o swoim biznesie. Warto poświęcić jej swój czas.
![]()
Bardzo ciekawa i inspirująca książka. Polecam wszystkim, którzy prowadzą swoją firmę i budują swoją markę w internecie – choćby pisząc bloga.
![]()
To jest swietna ksiażka. Takiej mi brakowało na rynku, a wydaje się, że to jest teraz trend który będzie coraz bardziej popularny. Lektura obowiazkowa dla tych co prowadzą swoją firmę lub o niej myślą. To też lektura obowiazkowa dla liderów społecznych i organizacji pozarządowych, dzieki temu miałby szansę swój przekaz ulepszyć.
![]()
Przegadana książka. Może zainteresuje kogoś kto jest zupełnie nie obeznany komunikacji, zaczynającego mały biznes. Jednak książka wydaje się być pozycjonowana jako publikacja z dużą ilością merytorycznych treści także dla specjalistów. A tak nie jest - stąd zła ocena. Szkoda, bo zapowiadało się dobrze z opisów i recenzji. Pieniądze wydane na marne, po to by przeczytać: "warto być autentycznym w komunikacji".
![]()
Książka totalnie przegadana, tak naprawdę jej całą zawartość można opisać w kilku zdaniach:
1. Warto wysyłać autentyczny przekaz (większość książki to powtarzanie tej tezy, a nie pisanie jak taki przekaz formułować).
2. Pani autorka pomogła wielu ludziom w formułowaniu autentycznego przekazu (wielokrotnie powtarzana historia w stylu: X zgłosił się do autorki, autorka pomogła X [z reguły nie jest napisane jak konkretnie], X był zadowolony).
3. Książka podaje kilka zupełnych podstaw na temat sporządzania tekstów na strony internetowe - na przykład to, że powinien być "Call to action" ("zamów teraz", "zarejestruj się" itd.). To jest jedyna sensowna zawartość tej książki. Jednak nawet te podstawy są w niej słabo opisane, o wiele lepiej można się ich nauczyć z dowolnego darmowego poradnika na ten temat.
Pod względem poświęconej liczby stron te 3 rzeczy wyglądają mniej więcej tak: Punkt 1: 80%, Punkt 2: 18%, Punkt 3: 2%.
Gratuluję, jak to przeczytaliście to już znacie całą treść książki.
![]() |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.