KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebieOcena: 6 , Kasia
Niestety ukuło mnie to, iż dwa rozdziały są niemal identyczne treścią i przykładami ze "Sztuką perswazji" Andrzeja Batko. Jeden przykład identyczny, drugi bardzo podobny - zapewne podobna szkoła. Pomimo tego książkę zdecydowanie polecam. Czyta się świetnie. Krótkie rozdziały powodują wrażenie, że książkę się chłonie. Wiele ciekawych i przydatnych faktów. Przedstawiona wiedza jest wyśmienicie klarowna i miło się ją przyswaja.
Z czystym sumieniem polecam laikom, jak i bardziej zaawansowanym technicznie sprzedawcom.
Wyrazy szacunku dla talentu autora. Brawo.
Dla mnie książka jest bardzo bardzo dobra. W bardzo przystępny
sposób przedstawia techniki sprzedażowe. Przeczytałam szybciutko a teraz
czytam pomału zagłębiając się jeszcze bardziej w treść. Nie jestem
handlowcem a mimo to z pewnością wiele z tych rzeczy przyda mi się w
pracy. Pozycja obowiązkowa dla każdego handlowca, managera i każdego kto
ma jakikolwiek kontakt z klientem i sprzedażą. Polecam gorąco.
Ocena: 5
Alleluja! Co za książka! Jak dobrze, ze ja ją kupiłam na dobreksiazki.pl z przypadku. długo sie zastanawiałam.....a potem szłam z nią spać i do pracy. Dziękuję panie Konradzie za subtelność i całą resztę konkretów. super!
Ocena: 5 Alchemia sprzedaży - książka prosta i przystępna w przekazie, to jest jej ogromny plus. Opisuje kwestie znane mi od dawna, ale układ słów i zdań pobudza zupełnie inny poziom świadomości uruchamiając jednocześnie jakąś mało używaną wewnętrzna machinę "perpetuum mobile". Działam wykorzystując ten niezwykły dar, na co dzień i to na całego.
Dziękuje Konradzie za ta zwykłą a niezwykła publikację.
Książka tylko dla sprzedawców kochających swój fach i warsztat!
Konkretna wiedza, konkretnie podana. To, co mi się spodobało to
praktyczne podejście do sprzedaży. Nie jest to pozycja "akademicka", w
której przebijamy się przez wykresy i rysunki szukając recept, tylko
ciekawe techniki i wskazówki "gotowe do użytku od zaraz". Minusem może być
zbyt wiele jak na mój gust odniesień do polityki. Ale generalnie na plus,
polecam.
Witam, książkę oceniam jako bardzo dobry podręcznik (raczej poradnik) dla
początkującego sprzedawcy (chciałbym dodać i dla zaawansowanego, ale sam
dopiero zaczynam:]). Autor w umiejętny i szczególnie przyjazny sposób
(szczególnie dla mnie) prowadzi czytelnika przez różne aspekty sprzedaży,
negocjacji, czy psychologii. Ta książka z pewnością "otwiera
oczy" tym co je trochę mrużą ;)
Ocena: 5
Szczerze polecam - dziękuję za 3 pytania i za przytoczenie przykładów na konsekwencję w działaniu - niby wszystko jest takie oczywiste...
Zanim zacznę oceniać tę pozycję chcę powiedzieć, że oceniam ją z punktu widzenia trenera biznesu oraz lingwisty, który nie tylko musi poszerzać swój warsztat pracy ale również musi polecać dobre i przystępne w odbiorze książki wszystkim tym, którzy chcą podnieść swoja efektywność handlową. Książek napisanych przez Polaków dla Polaków jest bardzo mało. I to jest niesamowity plus tej książki. Książka inspiruje, pomaga i wskazuje drogę przede wszystkim w zakresie komunikacji z klientem. A jak się komunikujemy (po polsku) każdy z Nas wie, ponieważ doświadcza skutków tej komunikacji codziennie. Wiele książek z tego zakresu jest autorstwa Amerykanów. Dla osób, które nie znają specyfiki kultury amerykańskiej, książki te są mało pomocne. Dla Amerykanów liczy się czas i pieniądz. Dla nas Polaków jeszcze nie liczy się tak czas ani pieniądz. Dlatego wiele amerykańskich pozycji jest mało przydatna, ponieważ przykłady zawarte w tych książkach odnoszą się do realiów amerykańskich.
Polecam ją handlowcom i nie tylko.
W przystępny sposób opisane i zebrane wszystko to, co o
sprzedaży wiemy, ale w praktyce najczęściej zapominamy, albo nie zdajemy
sobie sprawy, że wiemy. Miła lektura.
Ciekawa ale nic nadzwyczajnego!
Ocena: 4
Szkoda, że nie ma oceny 3,5 bo chyba na tyle ta książka
zasługuje. Jeśli ktoś czytał Robbinsa, Coveya czy OConnora to w tej
książce z nowych rzeczy odnajdzie tylko zaproszenie na szkolenie Konrada
Pankiewicza. Temat omówiony bardzo ogólnie i w telegraficznym skrócie...
To jest moja opinia i każdy czytelnik ma prawo sam zweryfikować zawartość
i wystawić swój koment. Ja oczekiwałem trochę więcej od "guru" Konrada
Pankiewicza. Może następna będzie lepsza.
Ocena: 3 |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.