Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie



Ocena: 6 , Kasia

 

Niestety ukuło mnie to, iż dwa rozdziały są niemal identyczne treścią i przykładami ze "Sztuką perswazji" Andrzeja Batko. Jeden przykład identyczny, drugi bardzo podobny - zapewne podobna szkoła. Pomimo tego książkę zdecydowanie polecam. Czyta się świetnie. Krótkie rozdziały powodują wrażenie, że książkę się chłonie. Wiele ciekawych i przydatnych faktów. Przedstawiona wiedza jest wyśmienicie klarowna i miło się ją przyswaja. Z czystym sumieniem polecam laikom, jak i bardziej zaawansowanym technicznie sprzedawcom. Wyrazy szacunku dla talentu autora. Brawo.

Ocena: 6

 

Dla mnie książka jest bardzo bardzo dobra. W bardzo przystępny sposób przedstawia techniki sprzedażowe. Przeczytałam szybciutko a teraz czytam pomału zagłębiając się jeszcze bardziej w treść. Nie jestem handlowcem a mimo to z pewnością wiele z tych rzeczy przyda mi się w pracy. Pozycja obowiązkowa dla każdego handlowca, managera i każdego kto ma jakikolwiek kontakt z klientem i sprzedażą. Polecam gorąco.

Ocena: 6 , A.W.

 

Ocena: 5

 

Alleluja! Co za książka! Jak dobrze, ze ja ją kupiłam na dobreksiazki.pl z przypadku. długo sie zastanawiałam.....a potem szłam z nią spać i do pracy. Dziękuję panie Konradzie za subtelność i całą resztę konkretów. super!

Ocena: 5 , kasia-limanowa

 

Ocena: 5

 

Alchemia sprzedaży - książka prosta i przystępna w przekazie, to jest jej ogromny plus. Opisuje kwestie znane mi od dawna, ale układ słów i zdań pobudza zupełnie inny poziom świadomości uruchamiając jednocześnie jakąś mało używaną wewnętrzna machinę "perpetuum mobile". Działam wykorzystując ten niezwykły dar, na co dzień i to na całego.

Dziękuje Konradzie za ta zwykłą a niezwykła publikację.

Ocena: 5 , Maria Szcześniak-Włodarczyk

 

Książka tylko dla sprzedawców kochających swój fach i warsztat!

Ocena: 5 , Michał K., handlowiec

 

Konkretna wiedza, konkretnie podana. To, co mi się spodobało to praktyczne podejście do sprzedaży. Nie jest to pozycja "akademicka", w której przebijamy się przez wykresy i rysunki szukając recept, tylko ciekawe techniki i wskazówki "gotowe do użytku od zaraz". Minusem może być zbyt wiele jak na mój gust odniesień do polityki. Ale generalnie na plus, polecam.

Ocena: 5 , Arnie

 

Witam, książkę oceniam jako bardzo dobry podręcznik (raczej poradnik) dla początkującego sprzedawcy (chciałbym dodać i dla zaawansowanego, ale sam dopiero zaczynam:]). Autor w umiejętny i szczególnie przyjazny sposób (szczególnie dla mnie) prowadzi czytelnika przez różne aspekty sprzedaży, negocjacji, czy psychologii. Ta książka z pewnością "otwiera oczy" tym co je trochę mrużą ;)

Ocena: 5 , Radek

 

Ocena: 5

 

Szczerze polecam - dziękuję za 3 pytania i za przytoczenie przykładów na konsekwencję w działaniu - niby wszystko jest takie oczywiste...

Ocena: 5 , ola

 

Zanim zacznę oceniać tę pozycję chcę powiedzieć, że oceniam ją z punktu widzenia trenera biznesu oraz lingwisty, który nie tylko musi poszerzać swój warsztat pracy ale również musi polecać dobre i przystępne w odbiorze książki wszystkim tym, którzy chcą podnieść swoja efektywność handlową.

Książek napisanych przez Polaków dla Polaków jest bardzo mało. I to jest niesamowity plus tej książki. Książka inspiruje, pomaga i wskazuje drogę przede wszystkim w zakresie komunikacji z klientem. A jak się komunikujemy (po polsku) każdy z Nas wie, ponieważ doświadcza skutków tej komunikacji codziennie.

Wiele książek z tego zakresu jest autorstwa Amerykanów. Dla osób, które nie znają specyfiki kultury amerykańskiej, książki te są mało pomocne. Dla Amerykanów liczy się czas i pieniądz. Dla nas Polaków jeszcze nie liczy się tak czas ani pieniądz. Dlatego wiele amerykańskich pozycji jest mało przydatna, ponieważ przykłady zawarte w tych książkach odnoszą się do realiów amerykańskich.

Polecam ją handlowcom i nie tylko.

Ocena: 5 , Tomasz Piotr Sidewicz

 

W przystępny sposób opisane i zebrane wszystko to, co o sprzedaży wiemy, ale w praktyce najczęściej zapominamy, albo nie zdajemy sobie sprawy, że wiemy. Miła lektura.

Ocena: 4 , Marta Siudak

 

Ciekawa ale nic nadzwyczajnego!

Ocena: 4 , Andrzej Wiśniewski

 

Ocena: 4

 

Szkoda, że nie ma oceny 3,5 bo chyba na tyle ta książka zasługuje. Jeśli ktoś czytał Robbinsa, Coveya czy OConnora to w tej książce z nowych rzeczy odnajdzie tylko zaproszenie na szkolenie Konrada Pankiewicza. Temat omówiony bardzo ogólnie i w telegraficznym skrócie... To jest moja opinia i każdy czytelnik ma prawo sam zweryfikować zawartość i wystawić swój koment. Ja oczekiwałem trochę więcej od "guru" Konrada Pankiewicza. Może następna będzie lepsza.

Ocena: 4 , Emil Podrażka

 

Ocena: 3

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.