KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
AdWords 360°. Katalog Skutecznych Kampanii
Dużo obszernie opisanych ciekawych pomysłów. Wszystko w jednej książce, nie trzeba przekopywać się przez cały internet. Książka zainspirowała mnie do przemyślenia sowich kampanii.
Książka AdWords 360 - spodziewałam się kolejnej kopii książek które już istnieją na rynku i pokazują po raz kolejny funkcjonalności Adwordsa i screeny z panelu, który raczej wszyscy znamy, ale zamówiłam bo trzeba być na bieżąco. Jakie było moje zdziwienie i zaskoczenie gdy Książka okazała się być interaktywną,pomysłowa i ciekawą
przygodą z pomysłem. Autorka prowadzi nas przez kampanię,które wykorzystały Adwords w niekonwencjonalny sposób. Zmusza do myślenia nad własnymi kampaniami pod kątem kreatywnym i niestandardowym. Polecam każdemu, kto codziennie przerzuca miliony danych w panelu, tworzy tekstowe i banerowe reklamy, grzebie w statystykach i traci nadzieję, że może być lepiej lub uwaza, że Adwords to nudne narzędzie bez miejsca na kreatywność. :)
Na co dzień pełnię funkcję wsparcia dla klientów, w tym również tych Adwordsowych. Za namową znajomej kupiłem książkę (choć nie byłem do końca przekonany czy coś mi da). Przyznam szczerze, że mnie zaskoczyła. Nie jest techniczna, ale bardzo inspirująca. Dla osób, którzy na co dzień zajmują się sprzedażą kampanii Adwords albo opiekują się klientami z tej dziedziny ta książka otworzy oczy i ułatwi pracę z klientem.
Pozycja obowiązkowa dla początkujących. Dobrze napisana, praktyczna.
Książka Pauliny to katalog Case Studies. Uporządkowany w logiczne kategorie, z piękną oprawą graficzną i wieloma interaktywnymi odniesieniami do poszerzających treść książki materiałów dostępnych w Sieci.
Ja osobiście od razu zaczęłam od rozdziału poświęconego kampaniom YouTube'owym i z dużą przyjemnością przeczytałam o możliwościach tego kanału i case'ach w nim przeprowadzonych. Ciekawym dodatkiem był dla mnie wywiad z Iwoną Piwek.
Książka dostarcza inspiracji do codziennej pracy z kampaniami AdWords, mimo kilku niedociągnięć czyta się ją bardzo dobrze. Polecam wzbogacić o tę pozycję swoją domową (lub firmową) biblioteczkę.
AdWords 360 to zbiór ciekawych realizacji kampanii marketignowych. Jest więc idealnym podręcznikiem dla marketingowca i specjalisty PPC. Nie jest natomiast źródłem wiedzy dla osób szukających zaawansowanych i technicznych sztuczek. To raczej ogólny zbiór inspiracji. Szczególnie przypadł mi do gustu kreatywny sposób wykorzystania lierówek w wyszukiwanych hasłach.
Książką dla baaardzo początkujących. Bardzo płytka, przekazuje tyle informacji co dobry wpis na blogu.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.