KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracownikówOcena: 6 , Elwira Skarżyńska
Książka to tak zwany niezbędnik każdego, kto kiedykolwiek, w jakikolwiek sposób zarządzał, zarządza bądź będzie zarządzał zespołem ludzi i zależy mu na tym, aby ten pracował efektywnie. To 101 porad, w wersji "kieszonkowej" a więc krótka wskazówka(czasem wydawałoby się banalna rada, jak choćby docenianie pracowników) opatrzona komentarzem. Polecam tym, którzy szybko muszą przyswoić praktyczne wskazówki dotyczące zwiększania wiedzy pracowników, jak i tym, którzy wiedzą już sporo, a potrzebuję jednego, zbiorczego opracowania z banalnymi, prostymi wskazówkami.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.