Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Znam Cię na wylot. Jak rozpoznać treści i emocje mowy ciała


Znam Cię na wylot. Jak rozpoznać treści i emocje mowy ciała

Autor: Gregory Hartley, Maryann Karinch
Tłumaczenie: Olga Kwiecień-Maniewska (wstęp, rozdz. 1 - 4), Anna Kucharczyk-Barycza (rozdz. 5 - 12)
ISBN: 978-83-246-1651-0
Tytuł oryginału: I Can Read You Like a Book: How to Spot the Messages and Emotions People Are Really Sending With Their Body Language
Format: A5, stron: 264
Oprawa: miękka
Data wydania: 2009-07-09

Koszty wysyłki

Cena książki: 34.90 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Człowiek, czyli otwarta księga
  • Demaskuj ukryte intencje
  • Kontroluj każdą sytuację
  • Nie daj sobą manipulować
Najlepsi szpiedzy mogli pochwalić się niezwykłą, intuicyjną znajomością ludzkiej psychiki. Ta książka pozwoli każdemu zastosować ich umiejętności w codziennym życiu
Thomas Boghardt,
historyk z International Spy Museum, Washington D.C.

Szpieg czai się w Tobie

Umiejętność odpowiedniej interpretacji języka, jakim przemawia do Ciebie ludzkie ciało, daje niezwykłą władzę. Pozwala przejąć kontrolę nad dowolną sytuacją, zarówno podczas spotkania towarzyskiego, jak i ważnej rozmowy biznesowej. Umożliwia Ci zdemaskowanie wszelkich skrywanych uczuć i intencji Twojego rozmówcy, czyniąc go całkowicie bezbronnym wobec tego tajnego oręża. Co więcej, daje szansę manipulowania przeciwnikiem, nieświadomym, jak wpływają na niego Twoje gesty, mimika, pozornie niewiele znaczące słowa.

Wiedza, którą oferuje Ci ta książka, to nie żaden akademicki bełkot. Jest ona wynikiem wielu lat doświadczeń -- negocjacji w biznesie, rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na kierownicze stanowiska oraz pracy w warunkach szkodliwych dla zdrowia. Nie daj się nabrać na rady ekspertów piszących o ludzkich wzorcach zachowań. Nie ma czegoś takiego, jak uniwersalny szyfr, którym można rozpracować każdego. Zdobądź praktyczne umiejętności, poufne informacje i nie pozwól sobie w kaszę dmuchać.

Dowiedz się, jak:
  • odczytywać pierwsze oznaki zniecierpliwienia;
  • szybko nawiązywać nić porozumienia z klientem;
  • zauważać prawdziwą miłość lub szczerą przyjaźń;
  • budzić zaufanie i przekonywać ludzi bez słów;
  • rozpoznawać osoby kompetentne i uczciwe.




BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.