Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Zaufanie w organizacji innowacyjnej


Zaufanie w organizacji innowacyjnej

Autor: Katarzyna Krot, Dagmara Lewicka
ISBN: 978-83-255-6925-9
Format: HA, stron: 223
Oprawa:
Data wydania: 2016-01-01

Koszty wysyłki

Cena książki: 67.01 79

Oszczędzasz: 11.99 zł (15.177215189873%)



 
 

 

Globalizacja,  wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i  rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji.   Tendencje te generują zwiększenie zapotrzebowania na zaufanie w tych relacjach. Zaufanie jest między innymi niezbędnym warunkiem dla tworzenia i wprowadzania innowacji organizacyjnych. W związku z tym niniejsze opracowanie koncentruje się na:

  • zagadnieniach związanych z badaniem i pomiarem zaufania,
  • rodzajach i wymiarach zaufania organizacyjnego,
  • determinantach innowacyjności oraz kulturze  i klimacie innowacyjnym,
  • przywództwie wspierającym innowacyjność,
  • wpływie poszczególnych rodzajów zaufania (horyzontalnego, wertykalnego i instytucjonalnego) na innowacyjność organizacji,
  • identyfikacji barier innowacyjności,
  • sformułowaniu wskazówek i zaleceń służących budowaniu zaufania i zarządzaniu nim.


Książka dotyczy ważnego obszaru innowacyjności w polskiej gospodarce, który należy do newralgicznych dziedzin warunkujących rozwój naszego kraju w najbliższych latach oraz roli zaufania w organizacjach nastawionych na innowacyjność. Jest to ważny problem w mojej ocenie, gdyż tworzenie i wdrażanie innowacji rodzi wiele trudności i oporów społecznych, a więc bez określonego poziomu zaufania do menedżerów oraz inicjatorów i promotorów innowacji trudno mówić o skutecznym ich wprowadzaniu.
(...)

Dobór obszaru badań i tematu opracowania oceniam więc wysoko. Uważam, że studia nad taką problematyką są potrzebne i posiadają nowatorski charakter na gruncie nauki i praktyki zarządzania. (...) opublikowanie [książki\ zapewni transfer nowoczesnej wiedzy z zakresu omawianych zagadnień do polskich środowisk biznesowych oraz akademickich.

(...) Sądzę, że książka ta może być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerskich i administracyjnych, a także studiujących takie dziedziny, jak: socjologia, psychologia czy politologia. Jej odbiorcami mogą być również uczestnicy studiów podyplomowych, szkoleń czy działań coachingowych z zakresu problematyki kadrowej oraz osoby ze świata szeroko rozumianego biznesu.

Prof. dr hab. Stefan Lachiewicz
Katedra Zarządzania
Politechniki Łódzkiej





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.