Książki
Newsletter
Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.
Książki
POLECAMY
|
Zarządzanie pracownikami w małej firmie
Autor:
John Stredwick
Tłumaczenie: Tomasz Misiorek
ISBN: 83-7361-818-X
Tytuł oryginału: Managing People in a Small Business
Format: A5, stron: 256
Oprawa: miękka
Data wydania: 2005-05-16
Koszty wysyłki
Cena książki: 34.90 zł
Nakład wyczerpany
Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że firma jest tak dobra, jak ludzie, którzy ją tworzą. Jeżeli stawiasz na niewłaściwych ludzi lub zaniedbujesz politykę kadrową, zwykle wszystko idzie źle: obowiązki nie są wykonywane, choć pracownicy zawsze mają dobre wytłumaczenia, przybywa Ci pracy, ponieważ zbyt wiele spraw musisz załatwiać samemu, a relacja rzeczywistych wyników do kosztów wynagrodzeń jest coraz gorsza. Ten problem możesz rozwiązać tylko w jeden sposób -- zdobywając zaangażowanie i zaufanie załogi, budując wśród personelu poczucie przynależności i dając ludziom radość z wykonywanej pracy.
Z tej książki dowiesz się, jak uczynić Twoją firmę miejscem, w którym ludzie chcą pracować.
Co zrobisz, kiedy nagle opuści Cię zaufany pracownik? A jeżeli trafisz do sądu i okaże się, że warunki pracy w Twojej firmie są niezgodne z przepisami? Jak ucierpią Twoje finanse, kiedy wynagrodzenia wymkną Ci się spod kontroli? Problemy z ludźmi nigdy się nie kończą. Jednak nie możesz ich uniknąć. Jeżeli nie dysponujesz funduszami dużej organizacji, to prawdopodobnie ludzie są Twoim jedynym prawdziwym kapitałem. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak nim zarządzać, unikając pułapek i przewidując sytuacje kryzysowe.
John Stredwick, doświadczony konsultant i kadrowiec, omawia w tym praktycznym przewodniku najważniejsze tematy dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi w małej firmie, takie jak:
- rekrutacja i selekcja: rozmowa kwalifikacyjna i ocena kandydatów;
- systemy motywacyjne: struktura wynagrodzeń, pułapki w premiowaniu i sprawiedliwa ocena;
- przepisy: prawo pracy, BHP, dyskryminacja, niepełnosprawni, molestowanie i mobbing;
- szkolenie i rozwój: ocena potrzeb szkoleniowych i planowanie ścieżki kariery;
- kultura organizacji, komunikacja i klimat w miejscu pracy;
- dyscyplinowanie i zwalnianie pracowników.
Zarządzanie ludźmi w małych firmach to lektura obowiązkowa dla każdego, kto ma do czynienia ze sprawami kadrowymi. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem małej firmy, czy menedżerem w dużej, skorzystaj z zawartych tu porad i wskazówek. Ulepszaj Twoje metody zarządzania ludźmi, a otrzymasz od nich zasłużoną nagrodę.
|
Twoje narzędzia
Zakupy i usługi
Oferty pracy
Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.
|