Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II


Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II

Autor: Sławomir Wawak
ISBN: 83-7361-787-6
Format: A5, stron: 272
Oprawa: miękka
Data wydania: 2005-10-27

Koszty wysyłki

Cena książki: 44.85 69

Oszczędzasz: 24.15 zł (35%)




Ocena czytelników [4]:

 
 

 

Kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania jakością

  • Poznaj filozofię i zasady zarządzania jakością
  • Przygotuj firmę do wdrożenia norm ISO
  • Zastosuj nowoczesne metody zarządzania jakością
  • Wykorzystaj narzędzia informatyczne

W ciągu ostatnich lat w gospodarce światowej dokonało się wiele zmian, a konkurencja na rynku wzrosła. W wyniku tego jakość produktów, usług i obsługi klienta stała się podstawowym czynnikiem decydującym o sukcesie przedsiębiorstwa. Nadal jednak wiele firm popełnia podstawowe błędy identyfikując przyczyny niskiej jakości i próbując ją poprawić. Takie błędy okazują się niezwykle kosztowne -- prowadzą do utraty pozycji rynkowej lub nawet upadku przedsiębiorstwa. Jedynym sposobem uniknięcia problemów jest stosowanie sprawdzonych systemów zarządzania jakością oraz wdrożenie praktycznych metod i narzędzi.

"Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II" to podręcznik dla kadry menedżerskiej i studentów, przedstawiający podstawy wiedzy związanej z zarządzaniem jakością. Prezentuje zasady zarządzania przez jakość (TQM -- Total Quality Management) oraz efekty ekonomiczne zmian w organizacji powodowanych wprowadzeniem systemu zarządzania jakością. W książce opisano normy związane z zarządzaniem jakością, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również praktyczne metody zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.

  • Idea, filozofia i zasady TQM
  • Koszty wprowadzania zarządzania jakością
  • Normy zarządzania jakością ISO 9001
  • Przygotowanie firmy do audytu
  • Zarządzanie środowiskiem i BHP
  • Normy ISO 14001 oraz PN-N-18001
  • Narzędzia i metody zarządzania jakością
  • Stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie jakością

W oparciu o wiadomości zawarte w tej książce można samodzielnie zaprojektować model zarządzania jakością w firmie.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.