Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.
Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów.
Otóż okazuje się, że zakupy to rodzaj gry. Czego więc dowiesz się z publikacji "Wygraj klienta"?
Autor książki odkryje przed tobą niewidoczny świat gier klientów. Poznasz podstawowe zasady gier
i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik.
Zdobędziesz m.in. wiedzę o tym:
* jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia;
* dlaczego musisz znać prawdziwe potrzeby klientów;
* jak przyciągnąć uwagę klienta;
* co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u ciebie, sprzedawco);
* jak dopasować się do płci biologicznej i kulturowej klienta, by twój sposób sprzedaży przynosił
najlepsze efekty.
Dowiesz się, jak zbadać i rozgryźć zachowania klientów, by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów.
Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...? Zapoznaj się z publikacją "Wygraj klienta".