Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Władca słowa


Władca słowa

Autor: J.D. Fuentes
ISBN: 978-8-3770-1257-4
Format: HA, stron: 227
Oprawa: miękka
Data wydania: 2011-07-06

Koszty wysyłki

Cena książki: 31.50 42

Oszczędzasz: 10.50 zł (25%)



 
 

 

Książka, której opis właśnie czytasz, stawia sobie za cel dać Ci władzę nad ludzkimi emocjami. Będzie tu mowa o tym, jak możesz się nauczyć sięgać poza racjonalne motywy innych ludzi i oddziaływać bezpośrednio na ich instynkty, rozbudzając i rozpalając swymi słowami ich wyobraźnię. Pokażemy Ci, w jaki sposób, sięgając poza racjonalne motywy słuchacza, możesz rozpalać wyobraźnię samymi słowami. Czyli, w skrócie, dowiesz się przede wszystkim...

Jak bezpośrednio wpływać na ludzkie instynkty, emocje i wyobraźnię, sprawiając, że wszelkie Twoje sugestie staną się nieodparcie fascynujące, zniewalające i hipnotyczne?

Martin Luther KingSłowo ma niezwykłą moc. Wypowiedziane w odpowiedni sposób
może wpłynąć na przyszłe wydarzenia, może porywać tłumy i być najwspanialszym orężem. Ci, którzy wiedzieli, jak je wykorzystywać, odnosili i odnoszą niebywałe sukcesy.

Ta sztuka to nie jest coś, z czym się rodzimy. Możemy wykształcić umiejętności, które spowodują, że staniemy się WŁADCAMI SŁÓW.

Możesz przemawiać bezpośrednio do czyichś instynktów i zmysłów, a wtedy Twoje słowa znajdą natychmiastowy odzew. Opisana w tej książce unikatowa metoda nosi angielską nazwę Gut Talk. Tłumacząc dosłownie nazwę: to coś jak mówienie do czyjegoś wnętrza, czyli do serca, emocji czy instynktów.
 

Gut impact

UWAGA: zmieniona nazwa publikacji

W pierwszym wydaniu tej publikacji zachowaliśmy jej oryginalny tytuł, czyli Gut Impact, jednak teraz postanowiliśmy zmienić go na polski Władca słowa, aby dać szerszemu gronu odbiorców wyobrażenie, o czym jest ta książka. Nowy tytuł oraz sugestywna okładka lepiej odwzorowują wiedzę zawartą w dziele Fuentesa.

Władza. Pieniądze. Seks

Co czujesz, czytając te słowa?

Jeśli jesteś mniej więcej taki, jak większość ludzi, to widząc lub słysząc te słowa, odczuwasz lekki dreszcz emocji. Uwierz jednak, że wypowiadanie słów: władza, pieniądze czy seks, to wcale nie jest jedyny sposób wywarcia wpływu na emocje innych ludzi. Kiedy ktoś wie, jak używać pozostałych wymiarów ludzkiej komunikacji jak skoordynować to JAK mówi z tym, CO mówi zdobywa umiejętność przyciągania czyjejś uwagi tak samo pewnie, jak dyskotekowy bramkarz potrafi wykręcić czyjąś rękę.

Nie chodzi tylko o zdobycie czyjejś uwagi. Ktoś, kto potrafi przemawiać bezpośrednio do instynktów, do serca, do emocjonalnej części psychiki; potrafi sprawić, że będziesz pragnął tego, czego nigdy nie pragnąłeś; potrafi otworzyć Twój umysł na możliwości, które nigdy by Ci nie przyszły do głowy.

  1. Książka jest wspaniała, świetnie się ją czyta, jest zrozumiała, NIE ma zawiłych wypowiedzi oraz są podane przykłady stosowania nabytej wiedzy. Czytając tę książkę, "szczerze" nie wierzyłem w jej moc, podczas czytania nie próbowałem stosować wiedzy w praktyce. Dopiero po przeczytaniu słowa, wyrazy i zdania zaczynają tkwić w podświadomości i stajesz się bardziej przekonujący, kreatywny, stajesz nad GŁOWAMI innych. Trzymasz berło w dłoni i od Ciebie zależy, czy będziesz dobrym władcą, czy też złym! Oczywiście polecam przeczytać tę pozycję kilka razy - daje to lepszy EFEKT!

    Marek, 19 lat fascynuję się psychologią, zwłaszcza wywieraniem wpływu

Czego się nauczysz z tej publikacji?

Chodzi o nauczenie Cię, jak możesz dotrzeć do ludzi, inspirować ich, motywować, prowadzić. Nie jest to książka pełna niezrozumiałych, naukowych dywagacji czy mglistych teorii. Jest to praktyczny poradnik, pełen konkretnych sposobów do wykorzystania w realnych, życiowych sytuacjach, prowadzący do uzyskania oczekiwanych rezultatów.

 Ta książka nauczy Cię następujących rzeczy:

  • Jak sprawić, by ludzie naprawdę koncentrowali się na tym, co mówisz.
  • Jak sprawić, by dana osoba odczuła dowolną, wybraną przez Ciebie, emocję.
  • Jak używać historii w celu wywołania u słuchacza silnych emocji, a jednocześnie sprawić, 
    by nie odczuwał z tego powodu żadnych negatywnych doznań.
  • Jak nadać swoim słowom siłę oddziaływania.
  • Jak sprawić, by dana osoba czuła się z Tobą swobodnie.
  • Jak rozpoznać typ osobowości danej osoby.
  • Jak popychać i przyciągać odpowiednio dla typu osobowości.
  • Jak emanować siłą i jak być naprawdę sugestywnym.

Unikatowa propozycja: WIECZNA GWARANCJA

Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne

Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą prezentujemy w naszym wydawnictwie. Dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% zainwestowanych pieniędzy.

Przeczytaj fragment "Władcy słowa" J.D. Fuentesa

Komunikacja twarzą w twarz to istna uczta dla oczu. Niezależnie od tego, czy na to wygląda; niezależnie od tego, czy o tym wiesz ktoś, z kim się komunikujesz twarzą w twarz, instynktownie odpowiada na wyraz Twojej twarzy. Symptomami mogą być: zaczerwienienie lub bladość różnych części twarzy, rozszerzenie Twych źrenic; pozycja kończyn, ich ruchy oraz rytm tych ruchów; sposób, w jaki utrzymujesz i przemieszczasz ciężar ciała, kierunek Twych spojrzeń i gestów, jak też stosunek wszystkich tych danych wzrokowych do treści Twojej wypowiedzi.

Staraj się tworzyć podobieństwo. Im wyższy stopień psychicznej więzi i podobieństwa został już stworzony, tym większy zostanie zaakceptowany. Nadmiar podobieństwa może być tak samo szkodliwy, jak jego niedostatek. Podobieństwo postrzegane jako wyrachowane i celowe momentalnie zniszczy wszelką psychiczną więź.

Jeśli dostrzeżesz kogoś obcego, stojącego z założonymi ramionami,
podejdziesz do niego i założysz ramiona w ten sam sposób,
najprawdopodobniej zaniepokoisz tę osobę. 

Nagłe naśladownictwo, do którego nie zdobyłeś sobie prawa, może spowodować, że ten ktoś specjalnie zacznie się zachowywać inaczej na przykład nagle opuści ramiona, by uniknąć niechcianego naśladownictwa i poczucia zażyłości, którą ono powoduje. Jest to oczywiście zachowanie instynktowne. Osoba zapytana, dlaczego opuściła ręce, zapewne nie umiałaby na to odpowiedzieć.

Mniejsze i mniej rzucające się w oczy dawki naśladownictwa, które tutaj fachowo nazwiemy odwzorowaniem, mogą jednak być całkiem na miejscu. Pożądane poczucie podobieństwa można tworzyć, przyjmując tę samą postawę, w ten sam sposób przemieszczając ciężar ciała. Można też przyjąć ten sam wyraz twarzy albo w ten sam sposób pozwolić oczom skupić się na czymś, albo też właśnie nie skupiać i nie patrzeć na nic określonego. Można też mrugać w tym samym rytmie. Mógłbyś także zaobserwować rytm, w jakim ten ktoś wykonuje różne drobne ruchy i kiedy na przykład poprawia okulary, Ty dotykasz swych włosów albo drapiesz się po policzku.

Naśladowanie rytmu czyichś ruchów może być tak samo użyteczne, jak naśladowanie samych ruchów czy gestów. Na przykład tak: ktoś wykonuje ruch, pauza, Ty wykonujesz ruch w odpowiedzi na ruch tamtej osoby, pauza, tamten ktoś wykonuje ruch itd. Po pewnym czasie trwania tego rodzaju komunikacji, w której Ty odpowiadasz z bardzo niewielką, ale stale taką samą zwłoką, instynkty tamtej osoby zostaną coraz mocniej w to zaangażowane. Zacznie ona przejawiać ten rodzaj zachowań z większą częstotliwością i/lub też staną się one wyraźniejsze, a jej odpowiedzi zaczną następować coraz szybciej. Kiedy już tak się stanie, ta osoba może się świadomie zacząć czuć podobna do Ciebie, identyfikować z Tobą, w wyniku czego zaczniesz mieć na nią wpływ.

  1. Książka ta pomaga nabrać pewności siebie w kontaktach międzyludzkich. Pokazuje, jak umiejętnie zainteresować naszego rozmówcę wybranym tematem i ocenić, czy słucha on tego, co mówimy. Jednak nic nie jest w życiu takie proste, więc i tutaj najważniejsza jest praktyka. Wykonywany przeze mnie zawód daje mi szerokie pole do działania.

    Monika Fornal, asystentka zarządu, 33 lata

 Zostań władcą reakcji Twoich rozmówców
i dowiedz się, jak skutecznie i celnie wymierzyć słowo 

Czy czujesz się już w pełni gotowy, by uzyskać dostęp do wiedzy, która pozwoli Ci w niewidoczny sposób wpływać na emocje Twoich rozmówców? W takim razie od razu zamów publikację i korzystaj z wiedzy w niej zawartej im szybciej, tym lepiej! Kto wie, na kim jutro będziesz musiał zrobić wrażenie?  

 Możesz dowiedzieć się nie tylko, CO mówić, ale też, JAK mówić, aby Twój rozmówca:

  • uznał Cię za wartościową, inteligentną osobę;
  • polubił Cię i zechciał zawrzeć z Tobą znajomość;
  • zapragnął tego, co sprzedajesz;
  • dostrzegł, że jesteś osobą, którą warto zatrudnić lub z którą warto robić interesy;
  • jeśli tego zechcesz, nawet zainteresował się Tobą, jeśli chodzi o bliższe relacje.

 

Jeśli chcesz rozwinąć swoje zdolności interpersonalne, usprawnić swoją komunikację i osiągać dzięki temu lepsze rezultaty w życiu prywatnym i zawodowym, wystarczy, że sięgniesz po tę publikację.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.