Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży


Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży

Autor: Gary Gagliardi, Sun Tzu
Tłumaczenie: Tomasz Misiorek
ISBN: 83-7361-839-2
Tytuł oryginału: Sun Tzus The Art of War Plus The Art of Sales
Format: A5, stron: 192
Oprawa: twarda
Data wydania: 2005-09-19

Koszty wysyłki

Cena książki: 29.90 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Zastosuj w procesie sprzedaży starożytne chińskie strategie

  • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
  • Zajmij odpowiednią pozycję i wykorzystaj swoje silne strony
  • Zastosuj odpowiednią strategię podczas spotkań z klientem

"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w procesie sprzedaży również może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, planowania sprzedaży i negocjowania z klientem.

"Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnej sprzedaży. Czytając, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się w realiach współczesnej walki o klienta. Opisane w książce techniki można wykorzystać w pracy przedstawiciela handlowego lub szefa działu sprzedaży. Nie znajdziesz tu oklepanych frazesów o motywacji i wierze w siebie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji handlowych i stosowaniu podstępów.

  • Analiza sytuacji i podjęcie decyzji o sprzedaży
  • Planowanie taktyki sprzedaży
  • Pokonywanie przeszkód
  • Nawiązanie kontaktu z klientem i utrzymywanie relacji z nim
  • Przeprowadzanie transakcji
  • Sztuka zadawania pytań

Poznaj nowe, wyjątkowe metody zwyciężania bitew o klienta.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.