Książki
Newsletter
Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.
Książki
POLECAMY
|
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
Autor:
Grzegorz Kubera
ISBN: 978-83-283-7763-9
Format: 15, stron: 280
Oprawa:
Data wydania: 2021-02-11
Koszty wysyłki
Cena książki: 26.95 49 zł
Oszczędzasz: 22.05 zł (45%)
Zamów książkę »
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych!
Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem ponad sześćset startupów, wywodzących się przede wszystkim z USA i Chin. Jednorożce, choć rozbudzają wyobraźnię i marzenia biznesowych wizjonerów na całym świecie, wciąż pozostają tworami nieco tajemniczymi. Podobnie jak tajemniczy jest klucz do ich sukcesu.
Ta książka jest adresowana właśnie do Ciebie. Bo masz pomysł i czujesz, że mógłbyś go spieniężyć, tylko jeszcze nie wiesz jak. Bo dysponujesz wiedzą z zakresu technologii i potrafisz zgromadzić wokół siebie zespół projektowy. Bo wierzysz w siłę idei, ciężką pracę, skuteczność uporu i w to, że na końcu drogi czeka tak upragniony przez Ciebie finisz - marka, którą pozna cały technologiczny świat, wdzięczność korzystających z niej ludzi i pieniądze. Miliard dolarów. No, może ciut mniej. A właściwie dlaczego mniej? Skoro marzysz o jednorożcu, musisz mierzyć wysoko. Musisz też sporo się dowiedzieć, między innymi:
- Czym charakteryzują się największe jednorożce i w czym warto je naśladować
- O czym trzeba pamiętać przy budowaniu jednorożca
- Gdzie szukać sprzymierzeńców na trudnej drodze do sukcesu i pieniędzy
- Kogo i czego jednorożec koniecznie powinien unikać
- Na czym polega promowanie technologicznych innowacji i jakie narzędzia są do tego niezbędne
|
Twoje narzędzia
Zakupy i usługi
Oferty pracy
Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.
|