Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon


Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon

Autor: Stephan Schiffman
Tłumaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 83-7361-980-1
Tytuł oryginału: Cold Calling Techniques: (That Really Work!) (Cold Calling Techniques)
Format: A5, stron: 176
Oprawa: miękka
Data wydania: 2005-07-11

Koszty wysyłki

Cena książki: 34.90 zł

Nakład wyczerpany



Ocena czytelników [4.5]:

 
 

 

Profesjonalne techniki telesprzedaży i telemarketingu

  • Sposoby wyszukiwania potencjalnych klientów
  • Scenariusze rozmów oraz reagowanie na sytuacje typowe i nieprzewidziane
  • Skuteczny proces sprzedaży przez telefon

Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z elementów pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, mająca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i umówienie się na spotkanie lub prezentację. Jednak wbrew pozorom może ona okazać się niezwykle trudna. Rozmówca może na przykład nie znać firmy bądź od początku rozmowy być nastawiony negatywnie do osób dzwoniących z jakąkolwiek ofertą. Przekonanie go do naszych racji to prawdziwa sztuka. Telemarketer musi być przygotowany na różne scenariusze rozmów i powinien umieć odpowiednio reagować na zachowania rozmówcy.

"Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon" to podręcznik przedstawiający skuteczne techniki telesprzedaży. Autor podręcznika -- doświadczony instruktor przedstawicieli handlowych -- opisuje opracowany przez siebie system, którego celem jest doprowadzenie do spotkania z klientem zakończonego sprzedażą produktu lub usługi. System podzielony jest na kroki, których odpowiednia realizacja gwarantuje zakończenie rozmowy sukcesem. Zastosowanie opisanej tu strategii jest niemal gwarancją skutecznej sprzedaży telefonicznej.

  • Wyszukiwanie potencjalnych klientów
  • Sposób rozpoczęcia rozmowy telefonicznej
  • Reakcje na typowe odpowiedzi klienta
  • Powoływanie się na inne osoby
  • Zostawianie wiadomości
  • Nowoczesny proces sprzedaży

Jeśli chcesz odnieść sukces w handlu, musisz poznać przedstawione w tej książce reguły prowadzenia rozmów telefonicznych.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.