KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
SUKCES W INTERNECIE Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2022, Część 1Autor:
Robert Duda
Cena książki: 23.90 złNaucz się jak samodzielnie zaplanować oraz uruchomić stronę lub sklep internetowy oraz skuteczny marketing internetowy i zbuduj krok po kroku Twój dochodowy biznes online. Sprawdź gotowe od A do Z do wdrożenia procesy marketingu internetowego, korzystając z mojego 20 letniego doświadczenia! Zamień swoje plany związane z zarabianiem przez Internet w realny biznes poprzez skuteczny marketing internetowy.
Każdego dnia spotykasz się z informacjami na portalach, w mediach społecznościowych, podczas rozmów z Klientami i znajomymi o wielkich sukcesach i ogromnych szansach jakie daje Internet. Setki osób z Twojego regionu, prowadzących biznes internetowy są spełnione, odnoszą sukces zawodowy i osobisty, inwestują w nowe projekty, budują domy, kupują super rzeczy, podróżują po świecie i są po prostu szczęśliwe! Mimo wszystko nadal stoisz w miejscu i jesteś stale sparaliżowana/y bo brak Tobie fundamentalnej i rzetelnej wiedzy jak zaplanować i uruchomić proces budowania i prowadzenia biznesu online?! Nie marnuj już więcej czasu. Ta wiedza i umiejętności z zakresu skutecznego marketingu internetowego nie mogą Ci przeszkadzać w osiąganiu Twoich celów! Z mojej książki dowiesz się jak realizować Twoje marzenia, tworząc od A do Z na sprawdzonych przeze mnie przez 20 lat metodach i gotowych procesach swój biznes internetowy, który pozwoli Cię poprzez przemyślany marketing osiągać biznesowe cele od jutra! Książka zawiera najważniejszą wiedzę i praktyczne umiejętności na temat uruchamiania biznesu internetowego oraz sprawdzonych metod i kanałów marketingu internetowego. Pojęcia, tematyki oraz narzędzia omówione w książce: strategia marketingowa, kampania reklamowa, Strona internetowa, sklep internetowy, domena, hosting, ssl, wordpress, woocoomerce, SEO, SEM, Google Ads, Google Analytics, GDN, Gmail, YouTube, Google Search Console, Social Media, Facebook, LinkedIn, remarketing, niestandardowew grupy odbiorców, agencje marketingowe, badania rynku, analiza klienta, e-biznes, e-commerce, e-commerce manager, content marketing, link building, storytelling, blog, wyszukiwarka internetowa, Google, Google Trends, GA4. Co wyróżnia książkę na tle innych książek dostępnych na rynku?
O autorze. Robert Duda BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!
Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl. |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.